خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه آموخته‌های هشت سال دفاع مقدس درعرصه اقتصادی هم به کمک مردم ایران می‌آید گفت: اگر استکبار در برابر ایران می‌ایستد به این دلیل است که ما کشوری تعیین کننده در دنیا هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در رژه نیرو‌های مسلح شاهرود در سخنانی با بیان اینکه ملت ایران با توکل به خدا و با اتصال به کربلای حسینی (ع) تا زمان برچیده شدن ظلم، در برابر یزیدیان مقاومت می‌کند به دفاه مقدس اشاره کرد و افزود: آموخته‌های هشت سال دفاع مقدس درعرصه اقتصادی هم به کمک مردم ایران می‌آید، اگر استکبار در برابر ایران می‌ایستد به این دلیل است که ما کشوری تعیین کننده در دنیا هستیم.
وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با اتحاد مردم و پیروی، ولی فقیه از سرزمین خود دفاع می‌کند، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی همه قدرت‌ها در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفتند، اما مردم ایران با اتکا به خداوند و کمترین امکانات از میهن خود دفاع کردند.
معاون استاندار سمنان اضافه کرد: امروز با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران توانسته در دنیا جایگاه خود را پیدا کند، اکنون شاهد کشوری مقتدر و پرتوان با نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی توانمند هستیم.
محمدی عاشورای حسینی را مایه امید و انسجام ملت ایران و بازتولید قدرت برای ملتی برشمرد و اظهار کرد: عاشورا، نماد توسعه اخلاق و انتشار محبت، راستی، شجاعت و شهادت برای حفظ دین جد حسین (ع) بود.
ارشد نظامی آجا در استان سمنان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: دلاور مردان ارتش همگام با مردم و دیگر نیرو‌های مسلح با بهره گیری از تجربه‌های جنگ تحمیلی با تکیه بر جوانان مومن و متعهد، ضمن تأکید بر حفظ آمادگی روحی و رزمی و تقویت بنیه دفاعی، در عرصه جنگ نرم نیز حضوری گسترده و فعال دارند.
امیر سرتیپ علیرضا فخر آبادی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ارتش جمهوری اسلامی، یادآور شد: نیروی‌های مسلح برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و برخورداری از بصیرت الهی و روحیه ولایتمداری و شهادت طلبی آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند.

آموخته‌های دفاع مقدس در عرصه اقتصادی به کمک مردم ایران می‌آید

آموخته‌های دفاع مقدس در عرصه اقتصادی به کمک مردم ایران می‌آید

ارسال نظرات
پر بیننده ها