خبرهای داغ:

مراسم رژه نیروهای مسلح در نقده برگزار شد

همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح در نقده برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی این مراسم با حضور فرماندهان ارشد نظامی شهرستان از جمله سرهنگ امیر حسین شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ نیروهای واکنش سریع، سرهنگ پاسدار علی برنا فرمانده سپاه نقده، سرهنگ موذن فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و جمعی از ایثارگران و خانواده های معظم شهداء و مردم شهید پرور نقده برگزار شد.

در ابتدای مراسم سرهنگ امیرحسین شفیعی فرمانده تیپ ۲۵ نیروی های واکنش سریع گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران به جهانیان ثابت کرد که با قدرت در مقابل ظلم و ستم خواهد ایستاد.

در ادامه مرتضی فرامرزی فرماندار نقده گفت: شهدا جان خود را دادند تا ما در این امنیت زندگی کنیم و با یاد و خاطره آنها و شهدای کربلا هست که فرهنگ مقاومت و ایثار پایدار خواهد ماند.

فرامرزی افزود: ۸ سال دفاع مقدس تاریخ گویای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و سند آن شهدایی است که در راه صیانت از شرف و تمامیت ارضی کشور خود شهید شدند و این ایام و یاد شهداء باید به عنوان سند طلائی و راهگشای ما باشد.

فرماندار نقده در ادامه سخنان خود گفت: اگر مردم نبودند، این نظام هم نبود و همه پیروزی های انقلاب با رهبری رهبر کبیر انقلاب و راهنمایی های مقام معظم رهبری در سایه این مردم به دست آمده است. ملتی که آزادانه و مجاهدانه در مقابل ستمگران ایستادگی کرده و خواهند کرد.

فرامرزی افزود: بزرگترین هدیه دفاع مقدس تولید تفکر بسیجی به عنوان ایدئولوژی کار آمد در دفاع مقدس بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات