خبرهای داغ:
مراسم عزاداری و سوگواری به مناسب شهادت حضرت امام سجاد (ع) و سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) در محل لشکر مقدس امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۹۹۹۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسب شهادت حضرت امام سجاد (ع) و سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله حسین (ع) با حضور فرماندهان، رزمندگان و جمعی از نیرو‌های وظیفه در محل لشکر مقدس امام حسین (ع) برگزار شد.
در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت (ع) برادر چلمقانی آغاز شد، غلامعلی کریمی، مسئول سابق سیاسی مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمونین (ع) به واقعه کربلا در روز عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت کربلا متعلق به ۱۴۰۰ سال پیش نیست بلکه این قیام و نهضت تا کنون ادامه داشته و این در حالی است که دشمنان انقلاب به دنبال کم‌رنگ کردن این قیام هستند.
وی تصریح کرد: امروزه دشمنان انقلاب با تشکیل ۲۰۰ اتاق فکر برای ضربه زدن به بدنه انقلاب اسلامی در حال تلاش هستند و برنامه‌های زیادی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی دارند.
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه وجود بصیرت مبتنی بر دین مداری در انقلاب اسلامی به خوبی مشاهده می‌شود، اما در این راه برخی از افراد عوام که قدرت تصمیم‌گیری ندارند توسط برخی از قشر‌های خاص جامعه مورد غفلت و گمراهی قرار می‌گیرند.
کریمی ادامه داد: طبق فرمایشات امام راحل اگر ملتی را به خودش واگذار کنیم به بیراهه می‌رود و بایستی در این راه پیشوایانی وجود داشته باشند تا با هدایت مردم بصیرت را در ملت افزایش داده تا قانون به خوبی رعایت شود.
وی گفت: پس از قیام عاشورا درخت مرده دین زنده شد و زمینه تشکیل حکومت اسلامی توسط امام سجاد (ع) چیده شد، آن حضرت با تربیت مبلغانی و اعزام آن‌ها به مناطق مختلف سرزمین‌های اسلامی نهضت عاشورا را منتشر کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تاکید کرد: امروزه تمرکز دشمن بر این است که جبهه حق را نسبت به حقانیت و راهی که طی می‌کند دچار تردید کند که بایستی بصیرت خود را برای پایداری انقلاب اسلامی افزایش دهیم.
در پایان این مراسم، برادر ذاکر نسبت به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد (ع) و ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها