وهاب کاظمی
پاسدار زهرادهقان پور فرمانده حوزه کوثر یک سپاه ناحیه اراک گفت:
«همه با هم بسیج سازندگی»جمله‌ای کوتاه، اما با مفاهیم و تعابیر زیاد که این جمله حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

پاسدار زهرا دهقان پور فرمانده حوزه کوثر یک سپاه ناحیه اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک گفت:چند سالی است بر روی پیراهن بسیاری از جوانان جهادی ایران اسلامی«همه با هم بسیج سازندگی» حک شده : جمله‌ای کوتاه، اما با مفاهیم و تعابیر زیاد که این جمله حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی به سخن رهبر معظم انقلاب درباره ی اردو‌های جهادی اشاره کرد که می‌فرمایند: این کار اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکات خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند؛ از لحاظ مادى، از لحاظ امور روزمره زندگى، از لحاظ معنوى و هدایت، بهره‌مند می‌شوند.
دهقان پور یادی از شهید حججی کرد و گفت: این شهید بزرگواریکی ازفعالان اردو‌های جهادی بوده وفعالیت‌های زیادی را برای محرومین انجام داد ونخواست کسی او را بشناسد.
دهقان پور گفت: اردو‌های جهادی چندسالی است که در مناطق محروم و روستا‌های دوردست در حال برگزاری است و بیشترین هدفی که این گروه‌های جهادی به دنبال آن هستند، محرومیت‌زدایی و خودسازی است.
فرمانده حوزه کوثر یک از اجرای طرح پروانه های رنگی خبر داد و اضافه کرد: تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل و ارتقاء سطح کیفی حال معنوی بسیجیان جهت حضور بهتر و با معرفت تر در مراسمات عزاداری سیدالشهدا و نوشیدن شراب معرفت و بصیرت از چشمه زلال تاسوعا و عاشورا در ایام محرم الحرام و رنگ آمیزی قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این اردو می باشد.
وی افزود: این اردوی یک روزه با حضور بیش از 30 نفر از  بسیجیان حوزه کوثر یک،  در بهشت زهرای اراک برگزار شد.

ارسال نظرات