خبرهای داغ:
در آئین افتتاح نمایشگاه جلوه های عشق تکاب مطرح شد

لزوم گام برداشتن در مسیر بصیرت افزایی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب بر لزوم گام برداشتن در مسیر بصیرت افزایی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی نمایشگاه جلوه های عشق با حضور مسئولین ادارات و نهادها و مردم ولایت مدار تکاب افتتاح شد.

سرهنگ زینال نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی بسیجیان و پاسداران که در راه اندازی این نمایشگاه نقش داشته و تلاش کرده اند،  گفت: این نمایشگاه با عنوان جلوه های عشق راه اندازی شده که شامل غرفه های متعدد می باشد که این غرفه ها زمان بت پرستی و دوران جاهلیت را به نمایش می گذارد و مرحله به مرحله اتفاقات زمان پیغمبر اسلام (ص) به تصویر کشیده شده و بعد از عاشورا و جریانات خرابه شام به اتمام می رسد.

وی افزود: در کنار این غرفه ها، غرفه ای از شب اول قبر به تصویر کشیده شده که نمایی از اعمال خوب و بد انسان می باشد.

سرهنگ زینال نژاد در ادامه افزود: هدف از راه اندازی این نمایشگاه، ارتقاء معنویت و بصیرت مردم در زنده نگه داشتن محرم و وقایع مهم تاریخ اسلام و امر به معروف و نهی از منکر می باشد و مزیت چنین نمایشگاه هایی این است که در یادها و خاطره ها خواهد ماند و وقایع مدنظر را به خوبی برای مخاطبان متصور خواهد کرد و تاثیر چنین اقداماتی می تواند از چندین سخنرانی بیشتر باشد.

در ادامه این مراسم، امام جمعه شهرستان تکاب حجت الاسلام برادری نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این نمایشگاه در خصوص اهداف قیام امام حسین (ع)  سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و با هنرمندی برادر پاسدار بابک مولاد و تعدادی از کارکنان و بسیجیان ناحیه، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع واقع در جنب اداره آموزش و پرورش تکاب دایر شده است که به مدت یک ماه برقرار بوده و بازدید عموم مردم از آن آزاد است.

انتهای پیام

ارسال نظرات