بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس فهمیدیم که باید با توکل به خدا، به خودمان تکیه کنیم و برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشورمان، با ایثار و شجاعت روز‌به‌روز بر توانمندی‌های خود بیافزاییم.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس، گرامی‌داشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که همه‌ی دار و ندار خود را در طبق اخلاص نهادند تا وجبی از خاک این سرزمین در اشغال دشمن نماند و نظامی که به رهبری حضرت روح‌الله (ره) بر سرکار آمده، کوچک‌ترین آسیبی نبیند؛ و گرامی‌داشت پدران، مادران و همسرانی است که عزیزترین کسان خود را برای نبرد با دشمن روانه‌ جبهه کردند تا نسل‌های بعدی در امنیت و آرامش باشند.

آری، اگر به دفاع هشت ساله‌ ملت ایران در مقابل دشمنانی که تاب تحمل اسلام ناب محمدی (ص) و نظامی مبتنی بر این عقیده را ندارند نگاه کنیم، آن‌گاه این جنگ به دفاعی زیبا بر پایه‌ ایمان و عقیده با چاشنی جهاد تبدیل می‌شود که جوانان و نوجوانان برای حضور در صحنه‌های مختلف آن به رقابت می‌پردازند.

ما در هشت سال جنگ تحمیلی با زیباترین احساس که آمیزه‌ای از عشق و عرفان بود، به نبرد با خبیث‌ترین کسانی رفتیم که بویی از انسانیت، عدالت، وجدان و معرفت نبرده بودند و آن‌چه ما را وادار به گرامی‌داشت این ایام می‌کند، همین حقایق است.

ما در هشت سال دفاع مقدس فهمیدیم که باید با توکل به خدا به خودمان تکیه کنیم و برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشورمان، با ایثار و شجاعت روز‌به‌روز بر توانمندی‌های خود بیافزاییم.

امروز از برکت این تفکر، قدرت بازدارنده‌ای داریم که ابرقدرتی مانند آمریکا با تمام دشمنی که با ما دارد، به خود اجازه نمی‌دهد با ما مقابله نظامی کند.

امروز ما این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم و باید با همه‌ توان خود مانند دوران هشت سال دفاع مقدس دشمن را در صحنه‌ جنگ اقتصادی ناکام بگذاریم و این مُیسر نمی‌شود مگر با عمل به رهنمود‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی).

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور ایران به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز‌افزون ملت بزرگوار ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

 
ارسال نظرات