همزمان با شروع هفته دفاع مقدس رژه یگان های نمونه استان بخشی از اقتدار و توان دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۳۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در آغازین روز از هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
 
در این مراسم امیر سرتیپ دوم سرگزی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان با تسلیت ایام و خیر مقدم به مسئولین و مدعوین حاضر در مراسم گفت: صبر و استقامت مردم کشور ایران زبان زد است و این صبر و استقامت ستودنی است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس بارها و بارها شهرهای کشور ایران مورد بمباران قرار گرفته و شرایط سخت و دشواری برایشان ایجاد شده است ولی با صبر و ایستادگی تمام این دشواری ها را پشت سر گذاشته اند.

آیت الله  سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در مراسم رژه هفته دفاع مقدس، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنگ تحمیلی فقط با کشور عراق و شخص صدام نبود و در پشت پرده ی آن جنگ چهل کشور مثل انگلیس، فرانسه، آمریکا، عربستان سعودی و ... شرکت می کردند و کشور ایران در مقابل بسیاری از کشور ها به دفاع پرداخته است.

وی افزود: کشور های حامی صدام که پشتیبانی جنگ او را به عهده داشتند از فروش سلاح، موشک و بمب های شیمیایی تا مین گذاری مناطق مرزی و خاک کشور ایران و پناه دادن به منافقان و معاندان با جمهوری اسلامی ایران به خاک خود دریغ نکردند.
 
خطیب نماز جمعه زاهدان تصریح کرد: ایران در عرضه دفاع سلاحش ایمان، اعتقاد و به وسیله سپاه پاسداران ، ارتش و نیروی انتظامی در این جنگ نابرابر پیروز شد و این اقتدار و امنیت حال کشورمان مدیون رهبری مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ایی است.
ارسال نظرات