بیانیه:

نهضت حسینی تداعی کننده سالها استواری و ایستادگی است

امروز با معارف غنی حسینی علیه السلام میتوان بر تمام قدرت‌های پوشالی و مادی در جنگ‌های ناجوانمردانه دنیای کفر به پیروزی نائل آمد.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک
به مناسبت هفته دفاع مقدس و حمله تروریستی اهواز بیانیه‌ای به شرح زیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یُقاتِلُونَکُمْ وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ.

هشت سال دفاع مقدس یادآور بزرگترین درس‌های ایستادگی و ایثار و استقامت در برابر ذلت و زورگویی و ظلم است.

این هشت سال، سال‌هایی است که درس آموختگان حضرت سیدالشهدا علیه السلام و مکتب عاشورا، فرصتی پیدا کردند تا هر آنچه آموخته اند در عرصه عمل محک بزنند و چه سربلند از این امتحان بیرون آمدند؛ و امروز تقارن خوش یمن ایام محرم الحرام و هفته دفاع مقدس فرصتی شده تا دوباره درس‌های عاشورا که در این هشت سال دفاع و خاطرات شهدای کربلای ایران به عرصه ظهور درآمد، بازآموزی کنیم.

نهضت هشت ساله‌ای که معطر به نهضت حسینی است تداعی کننده سال‌ها استواری و ایستادگی و اتحاد و همدلی مسلح به سلاح قدرتمند ایمان در برابر دنیای کفر و همپیمانانشان که تا دندان مسلح به انواع سلاح‌های کشتار جمعی بودند؛ آنهم با تکیه بر ولایت که مایه آبروی تاریخ ایران شد، می‌باشد.

امروز هم با همان معارف غنی حسینی علیه السلام میتوان بر تمام قدرت‌های پوشالی و مادی در جنگ‌های ناجوانمردانه دنیای کفر به پیروزی نائل آمد.

امروزه که دشمنان دوباره در تلاشند با ابزار تهدید و تحریم و ترور جمهوری اسلامی ایران را دچار شکست کنند با درس‌های عاشورایی همچون ولایت مداری ایستادگی و صبر و اعتماد به قدرت باری تعالی و تلاش و مجاهدت، پیروزمندانه به پیش خواهیم رفت.

حمله تروریستی ۳۱ شهریورماه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس اهواز نشان‌دهنده حقه و کینه دیرینه دشمن زخم خورده ملت شریف ایران است، که چون قدرت رویارویی با این لشکر الهی را ندارند هر زمان فرصتی پیدا کنند پرده از چهره نفاق خود برداشته و خنجر کین را از آستین بیرون می‌آورند و ناجوانمردانه دست به این جنایات میزنند.

اما دشمنان بدانند این ملت درس آموخته مکتب حسینی است و شهادت آرزوی آنهاست و با صلابت در برابر دشمن خواهد ایستاد و در امنیت و آرامش خود با احدی مماشات نخواهد کرد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، شهادت این رادمردان میدان جهاد و فداکاری را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار، صبور و شهید پرور اهواز و خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و علو درجات را برای شهدا و شفای عاجل را برای مجروحین مسئلت می‌نماییم.

روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک
ارسال نظرات
آخرین اخبار