خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در دیدار با امام جمعه این شهرستان، با گرامیداشت این هفته گفت: حفظ، نشر و دفاع از ارزش های دفاع مقدس وظیفه همگانی بوده و باید در تمامی عرصه ها به این مورد توجه شود.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۸۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی، افزود: نظام جمهوری اسلامی مدیون و مرهون ایثار رزمندگان در دوران دوران مقدس است و باید همه در زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا تلاش کنیم.
وی با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب در وضعیت فعلی وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان را مهم دانسته و تاکید کرد: همه مسئولان باید با تلاش بیشتر و جهادی و همدلی بیشتر در حل مشکلات مردم فعالیت کنند.
حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه مقتدرانه در جهان سرافرازی می کند، بنابراین حفظ این دستاوردهای بزرگ ضروری است و باید در مقابل توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی همه مسئولین و مردم هوشیار باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد: هر چه مسئولیت داریم در سایه تلاش ها و ایثارگری های شهدا است و همه باید در زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

ارسال نظرات