خبرهای داغ:
در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس آمده است: آثار دفاع مقدس به‌رغم سیاه‌نمایی‌های نظام‌های استکباری و جنایت‌گری و فتنه‌آفرینی‌های گروه‌های تکفیری و سَلَفی هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود و بیداری روزافزون را برای امت اسلام و مردم تحت ستم جهان به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، سپاه فجر استان فارس بیانیه‌ای را به‌منظور پاسداشت این ایام صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس ملت شریف ایران و فرزندان غیور، شهادت طلب و شیفته امام خمینی (ره)، آنچنان پژواکی در صحنه حیات مردم منطقه داشت که آثار آن به‌رغم سیاه‌نمایی‌های نظام‌های استکباری و جنایت‌گری و فتنه‌آفرینی‌های گروه‌های تکفیری و سَلَفی هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود و بیداری روزافزون را برای امت اسلام و مردم تحت ستم جهان به ارمغان می‌آورد.

شکی نیست وقوع جنگ تحمیلی آن هم پس از انفجار نورانی انقلاب اسلامی ایران نیز به منظور فروپاشی انقلاب یا تحول و دگرگونی آن برنامه‌ریزی شده بود، اما رهپویان راستین انقلاب اسلامی مجاهدانه به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و به دفاع مقدس پرداختند و شاهدان صادقی بر آیه شریفه «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِینَّهُمْ سُبُلَنَا...؛ و كسانى كه در راه ما كوشیده‏ اند به یقین راه ‏هاى خود را بر آنان مى‌‏نماییم ...» (آیه ۶۹ سوره عنكبوت) شدند.

هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی و رشادت وآزادگی مردانی است که با عشق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست سالها در برابرتوطئه‌های دشمن اسلام و نظام مقاومت نموده وعاقبت پیروزی خود و شکست دشمن را درصفحه تاریخ بنگارد؛ چرا که پیروزی حق برباطل و عده الهی می‌باشد.(« وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است». آیه ۸۱ سوره اسرا(

هفته دفاع مقدس یاد آورمجاهدت شهدایی است که از جان گذشتند تا با خون خود حقانیت اسلام و انقلاب را به جهان و جهانیان نشان دهند. هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و از خود گذشتگی جانبازان و صلابت و بردباری آزادگان در دفاع از میهن اسلامی است.

بی‌تردید امنیت پایدار و کم نظیر امروز ایران اسلامی در شرایط پرآشوب پیرامونی و قطعی شدن فروپاشی پروژه خاورمیانه بزرگ و امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی و باطل شدن رؤیاهای پلید امریکا و ارتجاع منطقه در مهار انقلاب اسلامی، بر جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس و روح فداکاری و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در منطقه به ویژه جبهه مقاومت اسلامی دلالت دارد.

تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام سوگواری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش تداعی بخش یاد و خاطره جانفشانی و ازخودگذشتگی‌های بزرگ مردان و زنانی است که به حق با تأسی از امام و مولای خویش جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه‌هایی عاشورایی را در عرصه‌های مختلف دفاعی خلق نمودند. به گواه تاریخ نماد بصیرت و وفاداری حضرت ابالفضل العباس(ع)، صبر و متانت زینبی(س)، خلق و خوی و شهامت حضرت علی اکبری(ع) و عزت و صلابت حسینی(ع) در آن دوران طلایی و شکوهمند متبلور و به اوج رسید و به جا پیر و مرادمان فرمود که جوانان و ایثارگران ما فقط با یاران سیدالشهدا (ع) قابل قیاس خواهند بود.

پاسداران و بسیجیان سپاه فجراستان فارس با پاسداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس به‌ویژه ۱۵۰۰۰ شهید سرافراز استان فارس و تجدید میثاق با امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و بیعت با خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و گسترده در آئین‌‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان فارس تأکید دارد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دلاور در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت جمهوری اسلامی ایران تحت پرچم ولایت فقیه و فرماندهی ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آمادگی همه جانبه برای پاسخ به هر نوع تهدید، خطر، جسارت و گستاخی مجدد به جغرافیای مقدس ایران اسلامی برخوردار بوده و با توجه قرار دادن ظرفیت‌های منطقه‌ای دشمنان فرا منطقه‌ای در حوزه بازدارندگی دفاعی خود با هوشمندی و هوشیاری امکان هر گونه اقدام سخت و تجاوزگرانه را از آنان سلب می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها