سردار پاسدار كريمي در مراسم رژه نيروهاي مسلح شهرستان اراك گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۹۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سردار پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مركزي در مراسم رژه نيروهاي مسلح شهرستان اراك كه همزمان با هفته دفاع مقدس برگزارشد ، افزود : امروز شاهد عزت، اقتدار و پیروزی کشور هستیم که اين به برکت خون شهدا حاصل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم همانند دوران دفاع مقدس ، مشکلات امروز کشور را در جنگ اقتصادی و روانی دشمن با موفقیت پشت سر بگذاریم و دشمنان را مايوس و نا اميد كنيم .

فرمانده سپاه روح الله استان مركزي افزود : دشمنان از توان و تجهيزات ايران و محور مقاومت بيمناك هستند و ميخواهند با ايجاد جنگ رواني اين دستاورد ها را خنثي كنند  كه اقدامات دشمن در اين زمينه به شكست منجر خواهد شد.

وي همچنين خاطر نشان كرد : امروز دشمن در جنگ اقتصادي به مقابله با ايران اسلامي پرداخته و با ايجاد جنگ رواني در صدد نا آرامي در داخل كشور ميباشد .

در اين مراسم كه همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد ، رژه نیروهای مسلح استان مرکزی با حضور مسئولان استانی، مقامات نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در اراک برگزار شد.

در مراسم رژه نيرو هاي مسلح ، اقتدار و عزم و اراده كشورمان در حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.
همچنين در اين مراسم ، یگان‌های موتوری ،خودرویی نیروهای مسلح استان مرکزی با انجام حرکات رزمی - نمایشی بخشي از توان خود را به نمايش گذاشتند. 

ارسال نظرات