فرمانده سپاه ریگان گفت:بسیج در دفاع مقدس ثابت کرد همیشه در کنار نظام و انقلاب و ولایت است و گواه آنهم شهدایی است که بسیج تقدیم انقلاب کرد و بیشترین شهیدی که تقدیم این نظام و انقلاب شد در دفاع مقدس شهدای بسیج بودند.
کد خبر: ۹۰۶۰۰۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
به گزارش گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛، رژه موتوری و خودرویی، امروز صبح در اولین روز هفته دفاع مقدس در شهرستان ریگان برگزار شد.

سرگرد مصطفی دهقانیان در این مراسم با بیان اینکه ما هرچه داریم از دفاع مقدس است، اظهارداشت: هرچه عزت داریم در کشور به برکت خون شهدایی است که در دفاع مقدس تقدیم کردیم.

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد:امام راحل فرمودند؛ ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم، ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم.

وی افزود:مقام معظم رهبری می‌فرمایند، مواظب باشید که از مسئله دفاع مقدس که در این کشور اتفاق افتاد غافل نشوید.

دهقانیان بیان داشت:بسیج در دفاع مقدس ثابت کرد همیشه در کنار نظام و انقلاب و ولایت است و گواه آنهم شهدایی است که بسیج تقدیم انقلاب کرد و بیشترین شهیدی که تقدیم این نظام و انقلاب شد در دفاع مقدس شهدای بسیج بودند.

ایشان با بیان اینکه دستاورد‌های بسیاری در دفاع مقدس داشتیم، عنوان داشت:در دفاع مقدس باور‌های ما رشد پیدا کرد در جامعه ما و در جبهه و پشت جبهه همه چیز رنگ و بوی الهی گرفت و آن نیایش و شب زنده داری‌های رزمندگان عزیز و بزرگوار. حضور داوطلبانه مردم در جبهه‌ها، مردم امدند دلیرمردانه ایستادگی کردند و با این جنگ حق علیه باطل دشمن را شکست دادند.

وی ادامه داد:ظرفیت دفاعی مردم در جنگ مشخص شد و در هر فرهنگی ذهنیت خاصی در مردم برای دفاع از میهن وجود دارد و دیدید در کشور ما بسیج و مردم چطور آمدند در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه ریگان در پایان خاطر نشان کرد:نیرو‌های مردمی و عشایر یکی از مهم‌ترین بخش‌های مردمی در جبهه جنگ حق علیه باطل نقش خود را به خوبی در لحظات حساس تاریخ ایفا کردند و در حال حاضر هم نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و شما‌ها همه می‌بینید بسیج عشایری خصوصا طوایف ایران در صحنه‌های جنگ با تمام قدرت جلوی دشمن و استکبار ایستادند.
ارسال نظرات