مراسم رژه نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان فریمان در اولین روز از هفته دفاع مقدس در خیابان امام رضا (ع) فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در این مراسم با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی گفت: اگر ما در جنگ توانستیم با دست خالی در مقابل همه کشور‌ها ایستادگی کنیم به خاطر درسی بود که از مکتب سیدالشهدا(ع) گرفتیم.

حجت الاسلام سید رضا سرور با بیان این که اقتدار امروز ما به برکت قیام امام حسین (ع) است، گفت: امروز دشمن قصد دارد نظام و کشور ما را از طریق جنگ اقتصادی و رسانه‌ای مورد هدف قرار دارد که امیدواریم با درون زایی و پرداختن به اقتصاد مقاومتی، مشکلات اقتصادی کشور رفع شود.

در ابتدای مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فریمان در سخنانی گفت: زیربنای همه مناسبت‌های ما دفاع مقدس است چرا که ما در هشت سال دفاع مقدس دو ابرقدرت شرق و غرب را درهم شکستیم.

سرهنگ پاسدار حسین شمس گفت: ایمان و اعتقاد به نصرت الهی، توکل به خداوند متعال، اطاعت محض از رهبری انقلاب و ولایت فقیه، ایستادگی و مقاومت و اعتماد به نفس رزمندگان اسلام از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

در پایان، گردان‌های نمونه نیرو‌های نظامی، انتظامی و حوزه‌های مقاومت بسیج ناحیه فریمان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

رژه یگان‌های موتوری از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها