امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: امروز موفقیت جبهه مقاومت در غرب آسیا مرهون فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۱۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین رژه حماسی نیرو‌های مسلح تربت حیدریه اظهار کرد: ملت ایران در ۸ سال دوران دفاع مقدس تنها با صدام نجنگید، بلکه تمام قدرت‌های پوشالی استکبار جهانی از شرق و غرب گرفته تا ارتجاع عرب، همه با پشتیبانی مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی، مزدور منطقه‌ای خود را حمایت کردند تا درخت نوپای انقلاب اسلامی را ریشه کن کنند، اما به فضل الهی امت اسلامی از این آزمون سربلند بیرون آمد.

وی، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و هویت دینی را از مهمترین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز وظیفه داریم علاوه بر حفظ این دستاوردها، روحیه جهادی و تفکر انقلابی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: همانطور که در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی با اعتماد به خدا و پشتیبانی از، ولی فقیه جامعه اسلامی جنگ را مدیریت کردیم امروز هم در جنگ اقتصادی با روحیه جهادی و تفکر انقلابی می‌توانیم دشمن را به عقب برانیم.

عصمتی گفت: هشت سال جنگ تحمیلی به ما فهماند که تنها با روحیه مقاومت و تفکر انقلابی می‌توان در برابر دشمن ایستاد و این مسئولیتی را که شهدا و ایثارگران به دوش ما نهادند به سرمنزل مقصود برسانیم.

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: امروز موفقیت جبهه مقاومت در غرب آسیا مرهون فرهنگ دفاع مقدس است و لذا چنانچه امت اسلامی با محوریت ارزش‌های والای اسلامی در برابر استکبار جهانی مقاومت کند بی شک به عزت و اقتدار خواهند رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها