فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی گفت: نیروهای مسلح با تبعیت از ولی فقیه جامعه و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه می‌روند تا با بدست گرفتن موقعیت جدید بین المللی بار دیگر سیلی محکمی به دشمن بزنند.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۱۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا جعفری در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا برای نسل‌های امروز و آینده انقلاب اسلامی دلاورمردی‌ها و رشادت های رزمندگان غیور ایران اسلامی را در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بازخوانی کنیم.

فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی افزود: در این ۸ سال رزمندگان اسلام با شعار هیهات مناالذله امام حسین علیه السلام پا در عرصه میدان مبارزه با دشمن نهادند و امروز به الگویی برای محور مقاومت تبدیل شدند.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظام سلطه را به چالش کشیده، افزود: در شرایطی که تاریخ این سرزمین در این ۴۰ سال شاهد عزت و اقتدار امت اسلامی است، نیروهای مسلح با تبعیت از ولی فقیه جامعه و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه می‌روند تا با بدست گرفتن موقعیت جدید بین المللی بار دیگر سیلی محکمی به دشمن بزنند.

 رژه نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور یگان‌های نمونه تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی ۶۱ محرم سپاه پاسداران ، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی در محل تقاطع شورا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها