خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان همواره به دنبال براندازی حکومت دینی هستند و از زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ به صراحت بیان می‌کنند که به دنبال براندازی حاکمیت دینی و انقلابی ایران هستند اما این آرزو را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

دشمنان همواره به دنبال براندازی حکومت دینی هستند/ راه مقابله با دشمن بصیرت و معیار بصیرت رهنمودهای رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احمد خاتمی امروز در یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: انقلاب اسلامی تداوم نهضت عاشورا است.
وی با اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ عنوان کرد: روحانیت از متن و بین مردم بوده که همواره در عرصه جهاد و شهادت جلودار بوده‌اند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دومین نقش عالمان دین در عرصه سیاسی است و همواره عالمان دین زمامدار و سردمدار استقلال شیعی بوده‌اند.

وی گفت: در عراق و ایران بارها عالمان دین در مسائل سیاسی اثرگذار بوده‌اند همچون حرکت میرزای شیرازی، نهضت مشروطیت و انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) که سرنوشت کشور را در راه اسلام تغییر دادند.

خاتمی با بیان اینکه اطاعت از امام راه نجات کشور در این 40 سال بوده است ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس حدود 4 هزار نفر شهید روحانی داشته‌ایم که نشان دهنده نقش سیاسی عالمان دین است.

وی ادامه داد: نقش سوم روحانیون تاثیرگذاری در خدمات اجتماعی است که در ساخت بیمارستان‌ها، پل‌ها و عالمان دین اثرگذار بوده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا از آغاز در بدر و احد تاکنون پیش یک هدف داشته‌اند و آن حاکمیت قانون خدا در جهان بوده است، گفت: جزء در ایران اسلامی این هدف محقق نشده است و قانون اساسی دینی و حاکمان دینی و مجریان عالی ما مسلمان و شیعه هستند.

* تمسک به قرآن و عترت پادزهر مقابله با جنگ فرهنگی دشمن

وی افزود: اینگونه حکومتی بی دشمن نمی‌شود و دشمن باید در برابر حکومتی که دین را زنده کرده بایستد و از اول انقلاب تخریب داشته است.

خاتمی عنوان کرد: دشمنان همواره به دنبال براندازی حکومت دینی هستند و از زمان آغاز ریاست جمهوری ترامپ به صراحت بیان می‌کنند که به دنبال براندازی حاکمیت دینی و انقلابی ایران هستند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با بیان اینکه دشمنان تاکنون پنج شیوه جنگی را علیه ایران اسلامی به کار برده‌اند، گفت: یکی از این شیوه‌ها جنگ نظامی بود که در دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: جنگ فرهنگی و تغییر دادن و به هم زدن فرهنگ دین نیز از دیگر شیوه‌های دشمن است که در وسط آن هستیم و شبکه‌ها و فضای مجازی به دنبال آن هستند فرهنگ زندگی، گویش، پوشش و رفتار جوانان ما را تغییر دهند.

وی با اشاره به ابزارهای دشمن در جنگ فرهنگی اظهار داشت: اگر طلاق 20 عامل داشته باشد یک عامل آن همین فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای است، رمان‌ها و کتاب‌های مبتذل و فاسد و فرهنگ سکولاریسم در عرصه سینما و هنر که به گونه‌ای وانمود کرده‌اند کسی که می‌خواهد هنرمند شود باید با دین خداحافظی کند.

خاتمی با بیان اینکه پادزهر این جنگ تمسک به قرآن و عترت است، تصریح کرد: سومین جنگ اقتصادی است که در وسط آن هستیم و اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن تا مردم را بی‌حوصله کنند.

* ملت ایران دشمن را خسته می‌کند و خود خسته نمی‌شود

وی با اشاره به اینکه دهه عاشورا همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، افزود: بار دیگر عاشورا ایران را نجات داد و ملت ایران نشان داد که دشمن را خسته می‌کند و خود خسته نمی‌شود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: جنگ چهارم که در حال جریان است جنگ روانی است که نمونه آن را در جنگ احزاب داشتیم که گفتند نظام نبوی در حال سقوط است؛ کاری که فضای مجازی و کانال‌های خبری از قبیل «آمد نیوز» می‌کنند که اسپانسرهای آن بهایی‌ها و گردانندگان آن جاسوسان هستند و به گونه‌ای برخورد می‌کنند که نظام در حال سقوط است، اما «شتر در خواب بیند پنبه دانه».

وی خطاب به دشمنان گفت: این نظام شجره طیبه ماندگار است و شما احمق‌ها رفتنی هستید و این انقلاب درخت تنومندی است که با این حماقت کاری‌ها آسیبی نخواهد دید.

خاتمی با بیان اینکه مردم همه در صحنه اهل بصیرت هستند، ابراز داشت: نظام در حال عروج است و این مشکلات نظام را آب‌دیده می‌کند.
وی پنجمین جنگ دشمن را جنگ رسانه‌ای دانست که از طریق فضای مجازی به شایعه پراکنی می‌پردازد و افزود: فضای مجازی دنیای آلودگی است و جنگ رسانه‌ای در آن انجام می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ما در چنین جنگی هستیم که سکه را به بالای 4 میلیون تومان برده و دلار را ساعت به ساعت بالا می‌برد، گفت: التهابات توسط فضای مجازی آلوده انجام می شود و راه نجات از این جنگ‌ها بصیرت است و معیار بصیرت رهنمودهای رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات