خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش:
فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی قابل وصف نیست.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور نیروهای نظامی مستقر در شهرستان مهابادآغاز هفته دفاع مقدس  آمادگی خود را با رژه ای مقتدرانه به نمایش گذاشتند.

در این رژه یگان های پیاده و موتوری تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش و قرارگاه امام سجاد (ع) سپاه مهاباد به همراه یگان برگزیده نیروی انتظامی و بسیجیان این شهرستان شرکت کردند.

سرهنگ محمود محمودی فرمانده تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در این مراسم با اشاره به اقتدار امروز نیروهای مسلح کشور ضمن تقدیر از همکاری ادارات و نهاد های شهرستان در برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم خاطر نشان کرد: دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی همچنان باقی است و نیروهای نظامی کشور آمادگی دارند که کوچکترین تهدید نظامی را در نطفه خفه کنند.

ایرج شجاعی معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد هم با بیان اینکه پیشرفت های کشور در سایه امنیت به دست آمده است، گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ملت ایران با تجهیز صدام حسین قصد داشتند جلوی پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی را بگیرند اما مردم ما با ایمان راسخ و پیروی از رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و جانشین خلف حضرت ایت آلله خامنه ای همه دسیسه های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار مهاباد با اشاره به ایستادگی ملت مسلمان ایران در برابر فشارهای ظالمانه دشمنان، گفت: دشمن می خواهد با فشار اقتصادی و تحریم های ناجوانرمدانه بین دولت و ملت فاصله بیاندازد اما باید بداند که امروز بیشتر از هر زمان دیگری دولت و ملت در کنار هم هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی سبب امنیت کشور های همسایه شده است، افزود: اگر نیروهای سپاه پاسداران نبودند داعش منطقه کردستان شمال عراق را نیز اشغال می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات