خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین از برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) و هفته دفاع مقدس به مدت 13 روز در پایگاه سمانه لالجین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۶۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

برگزاری نشست بصیرتی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه سمانه لالجینفهیمه روشن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در راستای گرامیداشت این هفته چندین برنامه تدارک دیده شده که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: دیدار با حجت‌الاسلام سیفی امام جمعه لالجین از جمله این برنامه‌ها است که در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سرگروه‌های صالحین و فرمانده پایگاه‌ها حوزه زینب کبری(س) لالجین برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین عنوان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی با موضوع «خدا، امید و نا امیدی» توسط با حضور کارشناس روانشناسی و حافظ قرآن کریم نیز در پایگاه فاطمه الزهرا(س) حوزه حضرت زینب کبری(س) لالجین صورت گرفت.

وی یادآور شد: برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین(ع) و هفته دفاع مقدس نیز از اول محرم به مدت 13 روز در پایگاه سمانه لالجین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات