خبرهای داغ:
مسوول امور ایثارگران و جانبازان ورزش قم خبر داد
مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی ویژه هفته دفاع مقدس در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۷۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار قم در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی آنسته اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به منظور تدوین برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس شورای فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان با حضور مدیر کل و سایر اعضای شورای برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط این شورا در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در جلسه شورای فرهنگی پیرامون هفته دفاع مقدس با حضور اعضا بحث و تبادل نظر و مقرر شد نخستین اقدام برای این منظور فضاسازی اماکن ورزشی باشد تا یاد و خاطره دلاوری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه به خوبی زنده شود.

مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اکران فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس در فرهنگسرای جوان قم خبر داد و یاد آور شد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در این هفته، دیدار با خانواده شهدا جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم، ابراز کرد: برپایی نمایشگاه پوستر دفاع مقدس در نگارخانه، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای دفاع مقدس و برگزاری مراسم خاطره‌گویی از دوران جنگ ایران و عراق از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌روند.

آنسته از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار دفاع مقدس در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول سال یکی از مهمترین ماموریت‌های امور ایثارگران و جانبازان این است که به دیدار خانواده گرانقدر این عزیزان رفته و از آن‌ها عیادت می‌کند تا دین جامعه ورزش به این بزرگواران ادا شود.

وی در پایان به برنامه‌های ورزشی در هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مصوب در شورای فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، برنامه‌ریزی هیأت‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات همگانی، قهرمانی و فرهنگی ویژه این هفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها