فرمانده سپاه تنگستان گفت: دفاع مقدسرهبری امام راحل و با هدف حفظ اسلام؛ انقلاب اسلامی و عزت کشور صورت گرفت. ما چیزی جز پیروی از مکتب عاشورا نبود و این دوران طلایی انقلاب اسلامی در سایه رهبری امام راحل و با هدف حفظ اسلام؛ انقلاب اسلامی و عزت کشور صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۰۱۹۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ احمد حیدری در آیین رژه نیروهای مسلح این شهرستان  گفت: 31 شهریور 59 دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و نا برابر ملت ایران در مقابل کفر جهانی آغاز شد و این دفاع همچنان پس از 38 سال  تا رفع فتنه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دفاع مقدس فرصتی شد تا ما ضمن تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ مقاومت  بتوانیم در برابر متجاوزین با اقتدار تمام بایستیم و تمام لحظه به لحظه دفاع مقدس چیزی جز تحقق شعار ما می توانیم نبود .

حیدری اظهار داشت: آنچه میلم است اینکه امروزهمواره با تدبیروهوشیاری  باید بزرگترین تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و این فرصتها را برای شکست دشمنان برنامه ریزی شده به جلو ببریم تا همچنان به عنوان یک الگوی موفق برای جامعه جهانی به ویژه جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

وی تاکید کرد: امروز وقت آزمون و خطا نیست و در مقابل با دشمنان نباید لحظه ای به خود تردید راه دهیم چرا که دشمنان قابل اعتماد نیستند و تنها راه مقابله با آنها نه کوتاه آمدن بلکه مبارزه و ایستادگی است.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: متاسفانه فتنه گرانی در درون کشور راه را برای تجاوز بیگانگان هموار می کنند  و ما خطاب به آنها فریاد وحدت و اتحاد سر می دهیم و بدون تردید در مقابل آنها که زمینه ساز تجاوز بیگانگان بوده و خواهند بود با اقتدار تمام می ایستیم.

وی ابراز داشت: امروز وقت و زمان بیشتری را باید به جوانان بدهیم چرا که اعتماد کردن به جواناها و کارهای بزرگ را به آنها دادن همواره در طول عمر انقلاب برای ما پر ثمر بوده و اگر به تاریخ  و دوران گهر بار دفاع مقدس نگاه کنیم پی خواهیم برد که جوانان حماسه های بزرگی چون فتح المبین؛ بیت المقدس؛ ثامن الائمه و خیبرهمچنین والفجر 8 و کربلای 5 را خلق کردند و امروز هم در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی قله های افتخار را فتح کرده اند.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: باید شعار حسینی باشیم و حسینی بمانیم را سر لوحه کار و هدفمان قرار دهیم و همچون زینب س بتوانیم

ارسال نظرات