عطرافشانی مزارشهدای شهرستان ارزوئیه

بمناسبت اغاز هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه، مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران در گلزار شهدای ارزوئیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۲۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا صبح امروز همراه با رژه خودرویی با حضور فرمانده ناحیه‌ی مقاومت سپاه، مسئولان شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران در گلزار شهدای ارزوئیه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی با نثار شاخه‌های گل و تجدید بیعت با شهدای ۸ سال دفاع مقدس، یاد و خاطره‌ی حماسه سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.


سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در این مراسم با اشاره به سالروز هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافعین حرم را گرامی داشت.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس اذعان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جوان مردانی است که مردانه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند، جا دارد این هفته‌ی مقدس را به ملت ایران اسلامی تبریک و تهنیت بگویم و با توجه به اینکه این هفته مقارن با دهه‌ی دوم محرم است، انشاءالله بصیرت حسینی را سرلوحه کار خود در تمام امور قرار دهیم و معرفت خود را بالا ببریم.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ با اشاره به لزوم تجدید پیمان با شهدا افزود: امروز در کنار مزار شهدا بار دیگر با امام شهدا، شهدا و آرمان‌های شهدا پیمان می‌بندیم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در راه اعتلای اسلام و در راه اعتلای انقلاب و نظام گوش به فرمان امام و رهبر حکیم و فرزانه خود باشیم و در این راه ثابت قدم باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار