فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

رمز سربلندی در اطاعت از امر، ولی فقیه است/وحدت ،همدلی و هم زبانی رمز موفقیت است

امامی در مراسم رژه هفته دفاع مقدس گفت: اطاعت از، ولی فقیه و وحدت رمز سربلندی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۳۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ سیداسدالله امامی در مراسم ویژه رژه ۳۱ شهریور ماه ضمن گرامی داشت مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: روشی که رزمندگان ما دنبال کردند و به سربلندی رسیدند همان روشی است که ما نیز دنبال خواهیم کرد و به وضوح می‌دانیم که این روش جز پیروی بی، چون و چرا از، ولی امر زمانه نبوده است.
وی ادامه داد: سبب سربلندی است که بگوییم در ۸ سال دفاع مقدس ایران حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداده ایم و این اتفاق با رشادت‌های رزمندگان اسلام به وقوع مشخص است.
وی با تاکید بر پیشرفت‌ها و موفقیت‌هایی که به واسطه دفاع مقدس به دست آمده است بیان کرد: موفقیت‌های علمی، فرهنگی اجتماعی و امنیتی چه در داخل و یا در عرصه بین المللی به دست آمده به واسطه استقلال و صلابتی است که از دفاع مقدس می‌گیرد.
امامی خاطر نشان کرد: روحیه ایثارگری که از دوران جنگ به یادگار مانده هرگز نباید فراموش شود چرا که این دوران و هر آنچه حول این محور قرار دارد چراغ راه ما برای آینده است.
ایشان در پایان یادآور شد: وحدت، همدلی و همزبانی رمز موفقیت است و امید می‌رود که ملت ایران همواره در این مسیر قدم بردارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار