خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر ایستادگی در برابر استکبار، گفت: اتحاد، ایثار و مقاومت پیام هشت سال دفاع مقدس برای آحاد مردم و مسئولان در وضعیت حساس کنونی است.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۴۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،رضا سامی افزود: ذلت ناپذیری نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی، زمینه ساز پیروزی در برابر جبهه استکبار است.
وی ادامه داد: اگر امروز از دفاع مقدس درس بگیریم، می توانیم در برابر تمامی هجمه ها و توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.
سامی اضافه کرد: با وجود شکست دشمن در جنگ سخت، جبهه استکبار در قالب جنگ ترکیبی و جنگ اقتصادی معیشت خانواده ها را نشانه رفته است.
وی با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد اشتباهات محاسباتی در بین مسئولان است گفت: با تکیه بر وحدت، همدلی، بصیرت و عدم اعتماد به دشمن که در سایه منویات رهبری محقق می شود به پیروزی و موفقیت دست خواهیم یافت.
سامی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در مراغه افزود: بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در این ایام در اماکن مختلف و پایگاه های بسیج این شهرستان اجرا می شود.
وی ادامه داد: ویزیت رایگان کلینیک سپاه، زنگ ایثار و مقاومت، آیین های خاطره گویی توسط رزمندگان، یادواره های شهدا، کارگاه های ترویج سبک زندگی اسلامی و امر به معروف از جمله این برنامه هاست.
سامی اضافه کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح خانه های محروم از سایر برنامه های فرهنگی این ایام است.

ارسال نظرات