خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:ماپیرو نهضت حضرت امام حسین (ع)هستیم و نیروهای جان برکف سپاه ،بسیج وسایر نیروهای مسلح باپشتیبانی مردم و پیروی از ولایت از مرزوبوم ایران اسلام در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی و مبارزه می نماییم.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان پیش ازظهر شنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم باشکوه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرماندار ،امام جمعه موقت ،جمعی از مسئولان محلی ،بسیجیان ،پاسداران،نیروهای انتظامی و دریابانی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان بسیج و بازنشستگان سپاه در یادمان شهدای هندیجان همراه سخنرانی،مداحی و رژه نیروها و رژه خودرویی و حرکات نمایش رزمی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد:پیام امام حسین (ع)هیهات من الذله بعد از قرن ها بسیجیان و رزمندگان در جبهه های حق بر باطل با نثار جان خود لبیک گفتند و از اسلام و قرآن تحت فرماندهی ولی فقیه دفاع و مبارزه نمودند و فرزندان ایران زمین حماسه ها آفریدن و اجازه هیچ تهدید و تجاوزی را با نثار خون خود جواب محکمی دادند.

وی افزود :در دفاع از ایران اسلامی همه پای کار بودند و با جان فشانی در راه اسلام با آن باورقلبی باشجاعت و نیروهای مسلح به ندای امام حسین (ع)لبیک گفتند و به عنوان یک شیعه واقعی باافتخار حماسه های بزرگ رقم زدند.

وی بابیان آمادگی در روبرو شدن با جنگ های اقتصادی گفت:ما الان در جنگ نظامی نیستیم بلکه در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار گرفتیم پس بایستی همه با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با دلیری همچون دلاور مردان و شیرزنان با غیرت هشت سال دفاع مقدس در کنار هم با هوشیاری در مقابل و ایستادگی نماییم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها