مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام جمعه فقید میبد+ تصاویر

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد ابراهیم اعرافی امام جمعه فقید میبد در حسینیه اعظم شهیدیه میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد ، مراسم سالگرد عروج ملکوتی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید شهرستان میبد با حضور گسترده ائمه جماعات، فرمانده نظامی و انتظامی، روحانیت، فرمانداران، مسئولین ادارات و نهادهای استان و شهرستانها و اقشار مختلف مردم در حسینه اعظم شهیدیه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد علی فرشاد یزدی در سخنانی با اشاره به آیات کلام وحی به تبیین ملاک برتری انسان ها از دیدگاه اسلام و قرآن پرداخت و گفت :تقوی، مجاهدت در راه خدا و عالم دین بودن سه ملاک برتری انسان ها در نظر حق تعالی است .
سخنران این مراسم افزود: مرحوم آیت الله اعرافی فرزندانی تربیت کرده است که امروز در حوزه و دانشگاه منشاء آثار و برکات فراوانی هستند.
فرشاد یزدی با اشاره به فضایل اخلاقی مرحوم آیت الله اعرافی ازجمله ایمان ،تقوی اخلاص و شجاعت اضافه کرد: مرحوم آیت الله اعرافی درمبارزه با رژیم طاغوت و در مسیر نهضت اسلامی و تحقق ارزش های اسلامی از پیشتازان حرکتی عظیم در کنار امام راحل عظیم الشان بود و حیات خود را وقف تحقق آرمانهای اسلامی و حاکمیت ارزش های الهی کرده بود.
در این مراسم محمدی پناه مداح اهل بیت عصمت و طهارت در مصیبت ایام شهادت سالار شهیدان به نوحه خوانی و عزاداری پرداخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار