حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری گفت: قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخوردی همانند مفسدان زمان جنگ داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۶۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه میبد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد با اشاره به اینکه امام حسین (ع) امام مقتدا و سرمشق ماست، اظهار داشت: همگی ما باید از ایشان پیروی کنیم و هم زندگی فردی ما باید دنباله روی از امام باشد و خود را به گناهان آلوده نکنیم و تقوا داشته باشیم و هم در زندگی اجتماعی باید با فساد و تباهی به مبارزه بپردازیم و هیج گاه امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنیم.
وی افزود: نباید فراموش کنیم که قیام و شهادت امام حسین (ع) قطعاً یک جریان سیاسی الهی بود که در راستای حفظ دین و ارزش‌های دینی صورت گرفت. به واسطه شهادت حسین یک شوری در دل‌های مومنین ایجاد می‌شود که هرگز به سوی سردی نخواهد رفت لذا حضور عزاداران در مراسم‌های باشکوه عزاداری قطعا بی مزد نخواهد بود.
امام جمعه موقت میبد با تقدیر از برپایی باشکوه عزاداری سالار شهیدان و با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از ایام دفاع مقدس به عنوان دوران افتخار و شکوه ایرانیان یاد کرد و گفت: دفاع مقدس نسخه برابر اصل شده واقعه کربلا است. دفاع مقدس تبعیت کردن از راه و مسیری بود که حضرت امام حسین علیه السلام آن را ترسیم کرده اند.
وی در ادامه ابراز داشت: آن چیزی که جنگ تحمیلی را به یک فرصت ماندگار و بزرگ تبدیل کرد مکتب امام حسین علیه السلام و پیروی از سیره، منش، روش و کلمات نورانی آن حضرت بود که به نسل انقلابی ما رسید و آن‌ها به جان امت انقلابی نشست.
حجت الاسلام غفری تصریح داشت: این ملت همان ملت دفاع مقدس بوده که تحت هیچ شرایطی دست از حق و حقیقت بر نخواهند داشت. پس دشمن ما را از تحریم‌ها نترساند. بیش از شما مفسدان داخلی برای مردم مشکل ایجاد کرده اند لذا از مسئولین قوه قضائیه درخواست داریم تا با مفسدان اقتصادی برخوردی همانند مفسدان زمان جنگ داشته باشد.
وی در پایان با اشاره به جنایات فراوان آمریکا و همدستانش در دنیا و منطقه به ویژه یمن اظهار داشت: یاران امام حسین علیه السلام چه در ایران اسلامی و چه در هر جای عالم تنها یک جمله به دشمنان خواهند گفت و آن هم هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه و دشمنان جمهوری اسلامی نیز بدانند که آرزوی پذیرش ذلت از سوی ملت انقلابی و حسینی ایران را در هر عرصه‌ای به گور خواهند برد.
ارسال نظرات