محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به دنبال حمله تروریستی به محل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح و شهادت تعدادی از هموطنان در این حمله تروریستی در پیامی این جنایت تروریستی را محکوم و شهادت این عزیزان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۶۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به دنبال حمله تروریستی به محل برگزاری رژه نیرو‌های مسلح و شهادت تعدادی از هموطنان در این حمله تروریستی در پیامی این جنایت تروریستی را محکوم و شهادت این عزیزان را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم


<< ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون>>

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با به شهادت رساندن تعدادی از شهروندان و مردم بی گناه شهر اهواز، بار دیگر چهره پلید خود را نمایان ساختند.


این‌ها مزدوران پلیدی هستند که انتقام شکست هایشان را از مردم بی دفاع و زنان و کودکان بی گناه و معصوم این سرزمین میگیرند و برای خالی کردن این کینه دردمنشانه هیچ یک از قومیت‌های کورد و ترک و عرب و بلوچ و دیگر اقوام ایرانی برایشان فرقی نمی‌کند، چنانکه قبلا نیز شبیه همین جنایت و آدم کشی را در شهر مهاباد آذربایجان غربی متحمل شدند.


دشمنان این انقلاب باید بدانند که حرکات کور آن‌ها هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید و دستآورد این حملات چیزی جز ادامه دادن خون این شهیدان نخواهد بود.


باری ضمن همدردی با خانواده‌های شهیدان این حادثه تروریستی، برای شهدای عزیز علو درجات از درگاه حضرت حق خواستارم.


سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده قرارگاه استان شهید شهرامفر و سپاه بیت المقدس کردستان

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات