مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان حاجی اباد اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس روز شنبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۲۸۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاجی آباد در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامی داشت هفته بسیج، گفت: اگر نبود فداکاری ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان گرانقدر و رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس، الان از نظام اسلامی ما خبری نبود.

میرزاده افزود: اگر اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر و استقلال کشور تضمین شده و مبارزه با قدرت های بزرگ دنیا نهادینه شده است به برکت ایثارگری های ملت ما به خصوص شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: به برکات دفاع مقدس، کشور ما به لحاظ سیاسی و دیپلماسی رشد کرده و حرف اول در دنیا را می زند و ایران اسلامی امروز نقش اول را در تامین امنیت منطقه دارد.

فرمانده سپاه حاجی آباد بر پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: وظیفه همه ماست که ارزش های دینی را در جامعه تقویت کنیم.

میرزاده بیان داشت: سپاه و مجموعه بسیج اقشار آمادگی هر گونه خدمات رسانی را به مردم دارد و با اورگان های دولتی جهت خدمات رسانی به مردم همکاری لازم را با سایر اورگان ها دارد.

فرماندار شهرستان حاجی اباد گفت:دفاع مقدس یادآور رشادت ها ،دلیری ها و از خودگذشتگی های مردان و زنانی است که با ایثار وفداکاری های خود از آب وخاک این مرز دفاع کردند.

جهانگیری افزود:امروز نیروهای مسلح ثابت قدم و استوار برای حفظ ارزشهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا گام در راهی گذاشته اند که شهدای انقلاب آغازگر آن بوده اند.

وی بیداری ملت های دنیا و به خصوص جهان اسلام را از دستاورد های هشت سال دفاع مقدس ملت ایران دانست و افزود: امروز دشمن به جنگ اقتصادی علیه ملت ایران روی آورده است و به دنبال به زانو در آوردن ملت ایران است.

جهانگیری در ادامه ضمن تشکر از مجموعه سپاه و بسیج در شهرستان عنوان کرد: بسیج و سپاه حاجی آباد خدمات زیادی در این شهرستان و روستاهای تابع انجام داده است و فرمانداری شهرستان و ادارات هم اکنون جهت همکاری با این مجموعه جهت خدمات رسانی به مردماعلام آمادگی می کنیم.

سخنرانی امام جمعه و رژه نیروهای مسلح شهرستان و یگانهای موتوری و ماشین های خدمات رسان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات