سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در محکومیت حمله تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز با انتشار بیانیه‌ای مبنی بر محکوم کردن عاملان این حادثه به بازماندگان حادثه تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به دنبال حادثه تروریستی 31 شهریور و زخمی و شهید شدن تنی از مردم ولایتمدار خوزستانی؛ در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تروریست‌ها این حادثه تلخ را به بازماندگان خانواده شهدا و سایر مردم ولایتمدار خوزستان تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده‌ است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 این اعمال کورکورانه تروریستی و هدف قرار دادن آحاد مردم نشان از آن دارد که این  مزدوران معاند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

این جنایت توسط عناصر فرومایه ای صورت گرفته که تمام فکر و ذکر و توان خود را چشم بسته در اختیار دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران قرار داده اند. کور دلان بدانند که سرزمین ایران اسلامی هرگز از فوج شیران شرزه خالی نبوده و نخواهد ماند و تلاشهای دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و همبستگی وهمدلی بیشتر مردم شریف خوزستان خواهد شد.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه جانبه با خانواده های شهیدان و مجروحان این حمله تروریستی آن را به شدت محکوم کرده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه ناجوانمردانه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها