فرمانده سپاه دهگلان خبرداد:

اجرای ۸۰ برنامه شاخص درهفته دفاع مقدس دردهگلان

سرهنگ پاسدارمحمدامانی فرمانده سپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته ازاجرای ۸۰ برنامه شاخص به مناسبت این هفته دردهگلان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۳۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
سرهنگ پاسدارمحمدامانی فرمانده سپاه دهگلان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته ازاجرای ۸۰ برنامه شاخص به مناسبت این هفته دردهگلان خبرداد.

وی درادامه افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ایثار و اقتدار و صلابت و بزرگی ملت ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و باید برای مقابله با رخنه فرهنگی دشمن در ترویج این فرهنگ تلاش نماییم و برپایی این برنامه‌ها و حضور در آن‌ها در این راستا است.

امانی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های خاطره گویی دفاع مقدس، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری و برپایی نمایشگاه‌های مختلف در سطح مساجد و ادارات و مدارس، اجرای برنامه آبروی محله از جمله برنامه‌های دیگر این هفته است.

فرمانده سپاه دهگلان درپایان خاطرنشان کرد: باید هرچه در توان داریم برای پاسداشت هفته دفاع مقدس به کار بگیریم که طبق فرمود: ه: مقام معظم رهبری جنگ گنجی است که تمام نمی‌شود و هفته دفاع مقدس نیز یادآور حادثه‌ای عظیم است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات