مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: عزت روز افزون ما در گرو اقتدا به امام حسین علیه السلام و ادامه راه مقاومت و جهاد است.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۴۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در جمع مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم و شهادت عده ای مردم بیگناه اهواز در حادثه تروریستی،  اظهار کرد: هویت شیعه و فرهنگ عزت و اقتدار مؤمنان همه از عاشورا الهام می گیرد.

وی افزود: عاشورا و کربلا در حصار زمان و مکان متوقف نمی شود و هر سال سرزمین جدیدی از قلب ها و ذهن را تسخیر می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با محرم سیدالشهداء بسیار معنار دار است. زیرا انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری ملت ما در دوران دفاع مقدس، همه ریشه در مکتب امام حسین علیه السلام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس فقط به این نیست که یک سری داستان ها و وقایع و خاطرات آنروز را نقل کنیم، که اینها همه لازم است، بلکه آنچه مهم است اینکه بدانیم جنگ هنوز تمام نشده است و جنگ ادامه دارد و به فرموده حضرت آقا دفاع همچنان ادامه دارد.

وی، افزود: همه مستکبران عالم جمع شدند و متعهد شدند و تمام توان اقتصادی، نظامی، سیاسی و رسانه ای شان را در ظرفی به نام ارتش صدام متمرکز کردند و به دنبال تغییر سرنوشت ملت ایران بودند؛ اما ملت ایران ایستاد و در 8سال مقاومت تاریخی آزمون بزرگی را به نمایش گذاشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: دفاع مقدس فقط یک واقعه تاریخی نبود، بلکه نمایش اراده، ظرفیت و استعداد یک ملت بود و نشان داد ملت ایران تهدیدناپذیر، تسلیم ناپذیر و ذلت ناپذیر است و از هیمنه ظاهری دشمنان هم هیچ هراسی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز  یادآور شد: دفاع مقدس، یک شخصیت جدید برای ملت ایران ساخت، به طوری که دنیا هنوز هم از پنجره دفاع مقدس به ملت ایران می نگرد و برای جهانیان یک معیار قضاوت ساخت.

وی، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما رویش های زیادی دارد، که این جوانان نسل سوم، دوران دفاع مقدس را درک نکردند مثل شهید حججی ها که اصلاً دوران دفاع مقدس را هم ندیدند، اما حماسه ای می آفرینند که حماسه دفاع مقدس و حماسه عظیم عاشورا را یادآوری کرده و جلوی چشم ها می آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: بدون جهاد و مقاومت کسی نمی تواند ادعا کند حسینی و زینبی است. کسی بدون مقاومت و جهاد و ایثارگری حسینی و زینبی نمی شود؛ لذا هیچ گاه نباید از کربلا جدا شویم و عرصه ای را که امروز در دنیا شکل گرفته، نباید از کربلا جدا بدانیم.

این مقام مسئول، یادآور شد: امروز باید با صبر، جهاد، شهادت طلبی، مقاومت و مبارزه در برابر دشمن بایستیم. امروز در مسیر اقتدای به سیدالشهداء علیه السلام، انقلاب اسلامی ما تا آنجا پیش رفته که دشمن را عصبانی، مصیبت زده و مستأصل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، گفت: از روزی که انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرده، آمریکا نتوانسته به هیچ یک از منافع خود برسد و در همه جا شکست خورده است.

وی، افزود: امروز بحمدالله ملت ایران و در همه عرصه های علمی، فناوری های نوین هسته ای، موشکی، پهبادها، ایجاد پالایشگاه ها، نیروگاه ها و ...، پیشرفت چشمگیری داشته است. همه اینها نشان از قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، گفت: امروز مدیریت بلامنازع ایران در منطقه یک واقعیت انکارناپذیر است. دشمن نگران قدرت توقف ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است. اگر دشمن نگران قدرت ایران اسلامی نبود؛ چرا برای مهار این قدرت این همه تلاش می کند؟

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: ملت ایران بحمدالله راه خود را انتخاب کرده و با تدابیر حکیمانه ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب، امید تمام مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.

وی، ادامه داد: ما امروز سروقامت تر از همیشه ایستاده ایم و توطئه دشمنان و مستکبران را به خودشان برمی گردانیم. عزت روز افزون ما در گرو اقتدا به امام حسین علیه السلام و ادامه راه مقاومت و جهاد است.

این مقام مسئول، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه تروریستی در مراسم رژه نیروهای مسلح اهواز، اظهار کرد: حرکت مذبوحانه و حمله کور گروهک تروریستی نشان از عجز و ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.

وی، تصریح کرد: سپاهیان اسلام قطعاً جواب محکم و قاطعی به بانیان این جنایت خواهند داد و حامیان این گروه های تروریستی نیز باید پاسخگو باشند.

ارسال نظرات