حجت الاسلام منتشلو:

هشت سال دفاع مقدس نمادآزادگی مقاومت وایمان ملت ایران بود

حجت الاسلام منتشلو مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته گفت: هشت سال دفاع مقدس نمادآزادگی مقاومت وایمان ملت ایران بود
کد خبر: ۹۰۶۰۳۴۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
حجت الاسلام منتشلومسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته گفت: هشت سال دفاع مقدس نمادآزادگی مقاومت وایمان ملت ایران بود.

وی درادامه افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: هر روز ما در جنگ برکاتی داشته‌ایم که در همه صحنه‌ها از آن بهره جسته‌ایم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده‌ایم ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده‌ایم. ما در جنگ پرده از چهره تزویر جهان‌خواران کنار زده‌ایم. ما در جنگ دوستان و دشمنانمان را شناخته‌ایم.

منتشلوافزود: مردم ایران هیچگاه یاد مردانی را که از همه چیز خود برای دفاع از انقلاب و اسلام گذشتند فراموش، نمی‌کنند. هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای یادآوری و ماندگاری رشادت‌های این مردان پرافتخار در تاریخ ایران است.

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان تصریح کرد: در تاریخ، از هشت سال دفع مفدس ملت ایران، به عنوان نماد آزادگی و مقاومت و ایمان به خدا یاد خواهد شد، اما از متجاوز و متحدان او که طی هشت سال او را یاری و تشویق کردند، جز به زشتی یاد نخواهد شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار