عامل مشکل اقتصادی جامعه سوء مدیریتی است

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سوء مدیریتی را عامل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: 80 درصد از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه به دلیل بی مدیریتی مسئولین است.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۸۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در جمع خبرنگاران با تسلیت ماه محرم و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در عملیات تروریستی اهواز و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مقاومت مردمی و بسیج مردم یکی از مهم ترین دلایل پیروز ما در جنگ 8 سال دفاع مقدس بود.

سعیدی با بیان اینکه مردم با دست خالی 34 روز دشمن را در پشت دروازه های خرمشهر نگه داشتند عنوان داشت: دشمن هیچ‌گاه در محاسبات خود به مقاومت مردمی توجهی نداشت و این موجب شکستشان شد.

وی با تاکید بر اینکه نقش رهبری عامل دیگر در پیروزی ما در این جنگ 8 ساله بود بیان داشت: خط قرمز رزمندگان در دوران دفاع مقدس بر زمین نماندن حرف امام(ره) بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در 250 سل گذشته این تنها جنگی بود که یک وجب از خاک ما از جدا نشد و این افتخاری بس عظیم است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: ما در دوران جنگ تحمیلی  حداقل با 35 کشور به صورت مستقیم می جنگیدیم و در آن زمان تحریم اقتصادی بودیم و این یکی از شباهت‌های آن دوران با زمان حال می باشد.

سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی محاصره اقتصادی را یک هدیه دانست و تصریح کرد: تحریم ها موجب می شود که مایحتاج را ما از کشورهای دیگر تامین نکنیم و ما به دنبال تولید آن می رویم و بعد چند سال به خودکفایی دست پیدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آستانه تحمل مردم پائین آمده است، اظهار کرد: دلیل این مهم آن است که مردم و مسئولین ما احساس نکردند که در چندسل گذشته در جنگ فرهنگی و امروزه در جنگ اقتصادی قرار داریم و این باعث شده است که به میدان عمل وارد نشوند.

این مقام مسئول عنوان داشت: اگر مردم و مسئولین احساس کنند جنگ وجود دارد قطعا با روحیه جهادی وارد میدان می شوند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مقایسه دوران جنگ با زمان حال، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس مسئولین مثل مردم زندگی می کردند ولی امروزه بسیاری از مردم در معیشت خود مانده اند ولی مسئولین زندگی لوکس دارند.

وی با تاکید بر اینکه در آن دوران مسئولین پنیر و گوشت کپنی استفاده می کردند گفت: ولی امروزه فاصله طبقاتی بسیار شده است و نمونه آن ها حقوق نجومی، فسادهای مالی، رانت بازی است که موجب ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولین شده است.

سعیدی با بیان اینکه تجملات گرایی از مسئولین آغاز شد و در جامعه ریشه داده است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی ما 10 درصد از دوران جنگ نیست تنها بی اعتمادی بین مردم و مسئولین وجود دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسئولین باید روحیه جهادی و مدیریت جهادی داشته باشند چرا که ما جنگ را با مدیریت و روحیه جهادی اداره کرده ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار