فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسین (ع) است

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: عزت و سربلندی نظام اسلامی ارمغان حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۶۰۳۹۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال هفته دفاع مقدس حال و هوای عاشورایی و حسینی دارد و به وضوح می توان دید که دفاع مقدس ما در امتداد عاشورا و راه امام حسین (علیه السلام) است.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در ادامه عنوان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های آن عزیزان است که بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشتی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا نموده و با ایثار و شهامت از خاک خود دفاع نمودند.

 فرمانده سپاه فارسان با بیان اینکه نامگذاری هفته گرامیداشت دفاع مقدس باهدف بازنگری در سرمایه‌های فرهنگی، اعتقادی و نظامی دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعد است، افزود: حفظ ارزشهای دفاع مقدس به معنای توسعه فرهنگ دفاع و شهادت طلبی است و باید این فرهنگ به نسل آینده منتقل شود.

وی در رابطه با بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه آفرینی رزمندگان دلاور و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس سند روشنی از ولایت مداری و دشمن ستیزی این عزیزان است .

وی با اشاره به برکات جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و کسب توفیقات بزرگ در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی مرهون ایستادگی رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس علیه دشمنان است.

سرهنگ یزدانی در ادامه به ایفای نقش مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و تحولات منطقه ای اشاره کرد و اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام اسلامی ارمغان حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در پایان خاطرنشان کرد:  امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 60 عنوان برنامه در رده های بسیج شهرستان فارسان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و بیان رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی بیشتر نسل جوان با حماسه های آن دوران طلایی، اجرا می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار