دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ايران در راستاي گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در کشورمان مي‌تواند سلامت مالي و بانکداري را تضمين كند.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۰۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران،  دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: بانک قرض‌الحسنه مهر ايران در راستاي گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در کشورمان مي‌تواند سلامت مالي و بانکداري را تضمين كند.

 باید پول صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامي به بانک قرض‌السحنه مهر ايران منتقل شود که با اين كار اعتبار خود را نزد اين بانك افزايش داده و مي‌توانيم تسهيلات بيشتري به دانشجويان پرداخت كنيم.

 

 بر اساس اين تفاهمنامه که با هدف كمك به جامعه دانشجويان براي تامين بخشي از هزينه هاي تحصيل ميان بانك قرض الحسنه مهرايران و دانشگاه آزاد اسلامي، به امضاء رسيد، هر يك از دانشجويان اين دانشگاه مي توانند بر اساس ساز و كاري كه دانشگاه مشخص مي كند تا سقف ۲۰۰ ميليون ريال از تسهيلات قرض الحسنه اين بانك استفاده كنند.

 تفاوت تسهیلات ارائه شده بانک قرض الحسنه مهرایران با سایر بانک ها، برمبناي عقد قرض الحسنه باکارمزد ۳ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه است.

ارسال نظرات