دختر 12 ساله بنی كلاس ششم ابتدايی با الگوگيری از كلاس قرآن بزرگسالان، برای كودكان 3 تا 12 ساله كلاس حفظ قرآن برگزار می كند.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

 به گزارش خبرگزاري بسيج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخبه قرآني بسيجي علي رغم سن پايين و عدم حمايت از هيچ نهادي، اقدام به برگزاري كلاس حفظ قرآن در منزلشان نموده و موفق شده علاوه بر اينكه خودش 18 سوره از جزء 30را حفظ نمايد، دختران خردسال را نيز در اين زمينه تشويق و ترغيب نمايد.

زهرا سليمي كه توانسته 18 سوره از جزء 30را حفظ نمايد، هدف از حفظ قرآن را آشنايي با معارف قرآني و اهل بيت و به كارگيري آن در زندگي و الگوگيري از قرآن كريم براي زندگي الهي عنوان كرد.

وي اظهار داشت: 14 نفر از كودكان خردسال محله كه بين 3 تا 12 سال دارند در اين كلاس قرآني شركت مي نمايند و توانسته اند سوره هايي از جزء 30را حفظ نمايند.

مادر اين دختر نواجوان نيز در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: دخترم علي رغم سن و سال كم تا كنون براي حفظ قرآن مربي نداشته و خودش توانسته است اين تعداد از سوره هاي قرآن را حفظ نمايد و به دليل علاقه اي كه به شهدا دارد هر روز بعد از نماز واجب خود دو ركعت نماز براي شهيد محسن حججي مي خواند.

گفتني است در راستاي ترويج فرهنگ قرآني و تشويق اين دختر نوجوان، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بن، مسئول نمايندگي ولي فقيه  در ناحيه بن و فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ثارالله بن و مدير واحد خواهران اين حوزه در منزل اين نخبه قرآني حضور پيدا كرده و از زحمات اين كودكان با اهدای لوح و هدیه تقدير کردند.

ارسال نظرات