فرماندار خاش:

جوانان ادامه دهندگان راه شهدا هستند

فرماندار شهرستان خاش گفت: ملت ایران با الگو قرار دادن شهدا باید در خط ولایت فقیه گام بردارند تا دشمن کشور را تحت سلطه خود قرار ندهد و برای سرنوشت کشور و آینده جوانان ما تصمیم گیری نکند.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۲۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حمیدالدین یوسفی در مراسم رژه نیرو‌های مسلح شهرستان خاش گفت: نیرو‌های مسلح با حفظ هوشیاری و افزایش معنویت و بصیرت افزایی در این برهه از زمان که از هر سو کشور تحت فشار و تحریم است توطئه‌های دشمنان را با بیداری نقش بر آب کنند.

وی افزود: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی که با حمایت‌های آمریکا و مشارکت دیگر زورگویان عالم رخ داد، عظمت و ابهت ایران اسلامی به برکت تلاشها، ایثار، مجاهدت‌ها و شجاعت و دلاورمردی‌های رزمندگان سپاه و ارتش اسلام به دنیا نشان داده شد.

یوسفی ادامه داد: مردم و بسیجیان ایران اسلامی با حمایت‌ها و پشتیبانی خود از رهبری و حضوری حماسی در صحنه‌های مختلف و استقامت و پایداری توانسته اند نقشه‌های شوم دشمنان را با شکست مواجه سازند.

فرماندار خاش در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران با الگو قرار دادن شهدا و ادامه دادن راه و اهداف بزرگ مردان حماسه ساز باید در خط ولایت فقیه گام بردارند تا دشمن کشور را تحت سلطه خود قرار ندهد و برای سرنوشت کشور و آینده جوانان ما تصمیم گیری نکند.
ارسال نظرات