فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شازند گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی در برابر دشمنان، فرهنگ ظلم ستیزی و مظلوم یاوری، فرهنگ خود باوری و فرهنگ فداکاری و ایثار است.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه شازند در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک ذخیره بی‌نظیر فرهنگی است که می‌تواند کشور را در برابر دسیسه‌ها و آفات دشمنان بیمه سازد.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی در برابر دشمنان، فرهنگ ظلم ستیزی و مظلوم یاوری، فرهنگ خود باوری و فرهنگ فداکاری و ایثار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شازند با رمز پیروزی دوران دفاع مقدس را اتکا به توانمندی و دستاوردهای داخلی عنوان و تصریح کرد: امروز نیز مسئولان کشور باید به ظرفیت‌های درون کشور معتقد باشند تا بتوانند مشکلات و موانع سد راه پیشرفت را بردارند .

سرهنگ پاسدار مهجوری در خصوص برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس گفت: امسال برنامه‌های متعددی از قبیل رژه نمادین خودرویی و موتوری نیروهای مسلح و دستگاه‌های خدمات‌رسان، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، تجلیل از ایثارگران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، پیشکسوتان و جانبازان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس، فعالیت‌های متعدد خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف، مسابقات ورزشی، تجلیل از زنان ایثارگر، نشست های بصیرتی و روشنگری، برگزاری زنگ مقاومت دانش آموزی در مدارس شهرستان، عصر شعر، دیدار با ائمه جمعه، اکران فیلم های سینمایی، اردوهای جهادی، اعزام تیم های پزشکی و ویزیت و مشاوره رایگان برای ولی نعمتان کشور عزیزمان و خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس و... اجرا می‌شود.

وی در پایان این جلسه از شرکت حدود یک‌هزار بسیجی گردان های بیت المقدس و کوثر شهرستان در مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله 2 در مرکز استان خبر داد و گفت: در این مرحله از رزمایش حدود یک هزار بسیجی شهرستان شازند در قالب 2 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر و یک گردان امنیتی شرکت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات