سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع):
سردار ترابی ، گفت: جنگ خوب نیست، باید دعا کرد هیچ کشوری دچار جنگ نشود، جنگ یعنی خسارت دیدن و نابود شدن زیر ساخت های کشورها.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۲۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج  هرمزگان، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، در دومین روز از هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت: دلیل نامگذاری جنگ تحمیلی به عنوان دفاع مقدس این است که جنگ به مقاومت و ایستادگی مردم ما عینیت بخشید و سرآغاز و بالاترین نقطه آن شعار هیهات من الذله مردم ولایتمدار و عاشورایی ما بود.

سردار ترابی، افزود: دشمن جنگ را در زمانی برما تحمیل کرد که ما ارتش و سپاه منسجمی نداشتیم ولی با رشادت های مردان و زنان ایران اسلامی پس از هشت سال دفاع با دست خالی از ابزارهای جنگی اما با ایمانی راسخ ، بدون دادن یک وجب از خاک و یک قطره از دریا و به برکت قطره های خون شهدا، ملت شهید پرور ایران اسلامی از این جنگ پیروز و سرافراز بیرون آمدند.

وی، در ادامه افزود: جنگ خوب نیست، باید دعا کرد هیچ کشوری دچار جنگ نشود، جنگ یعنی خسارت دیدن و نابود شدن زیر ساخت های کشورها.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)  افزود: علی اکبر(ع) الگو است، و امروز موضوع آخر الزمان و مهدویت موضوعی مهم است، که سربازان ما باید ویژگی های سرباز امام زمان را داشته باشند.

وی، در ادامه افزود: که سربازان امام زمان سه دسته می باشند که از ویژگی آنها این است که باید دارای بصیرت و تجزیه تحلیل مسائل باشند، خصوصا بتوانند مسائل سیاسی و ضروری جامعه را تحلیل نمایند.

 

 

ارسال نظرات