فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به شعار انقلاب که در استکبار جهانی نه شرقی نه غربی اعلام شد ،گفت :استکبار جهانی همزمان با پیروزی انقلاب دست به توطئه‌های مختلف زد.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ امیر سرتیپ دوم علی مظهری با بیان اینکه ،راه‌اندازی جنگ‌های داخلی از دیگر توطئه های دشمنان است اظهار داشت:  دو سال پس از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی جنگ نظامی علیه ایران آغاز شد.

وی افزود: حرکت دو لشگر از سوی ارتش با حمایت سپاه و مردم برای دفاع از کشور با این ایستادگی و مقاومت پیش‌بینی صدام که بنا به گفته وی که هفته بعد در تهران مصاحبه می‌کنم؛ اشتباه به اطلاع رسید.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان با اشاره به فرار بنی‌صدر از کشور خاطر نشان کرد:  نیروهای مسلح ایران به پشتیبانی مردم و رهبری امام راحل در مقابل دشمن ایستادگی کردند و جلوی تجاوز دشمن را گرفته و به پیروزی دست یافتند.

مظهری با اعلام اینکه شعار امسال نیز ما " توانسته‌ایم" است؛تصریح کرد:  همانطور که خواستیم ارتش بعث را بیرون کنیم و توانستیم؛ ما خواستیم ناو جنگی بسازیم و توانستیم.

وی با اشاره به تولید سلاح های مورد نیاز  کشور، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی هستند و هر تهدیدی را به شدت پاسخ می‌دهند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان تاکید کرد: نیروهای مسلح از دوران دفاع مقدس تجربه های ناب و خوبی بهره برده است که امروز باعث شده به پیشرفت های نظامی عالی در سطح جهان دست یابیم.

ارسال نظرات