نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در دیدار نیروهای مسلح استان زنجان گفت: اگرصحنه عاشورا را نداشتیم ماندگاری دین اسلام با اینهمه دشمنی و عداوت چگونه امکان پذیر بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۶۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ آیت الله شیخ علی خاتمی  با بیان اینکه از دوران بعثت پیامبر گرامی اسلام به ویژه در کربلا دشمنی ها علیه اسلام ناب وجود داشت و این مسیر استمرار دارد،اظهار داشت:  با صحنه هایی از جنایات داعش گاهی مواجه می شویم که این جنایت ها نشان می دهد گاهی این انسان از گرگ درنده تر می شود اگر جهالت بر او حاکم شود.

وی برضرورت ادامه عزاداری ها پس از عاشورا تاکید کرد و گفت: معمولا همه احساسات و هیجانات قبل از عاشورا خرج می شود در حالی که اصل عزاداری پس از عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه وقتی فضا غبارآلود می شود به شاخص نیاز داریم،خاطر نشان کرد: تبلیغات منفی در قوه وهیمنه انسان تاثیرگذار است.

خاتمی عنوان کرد: آمریکا نه تنها از جنگ نتیجه نگرفته بلکه در تهاجم فرهنگی و بایکوت سیاسی نیز به نتیجه نرسیده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات روانی دشمن در کشور، خاطر نشان کرد:ایجاد اضطراب،ترس و ناکارآمد نشان دادن نظام از توطئه های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان دو قطبی کردن جامعه را خطرناک عنوان کرد و افزود: جمع مرکب دو قطبی کردن جامعه از بین رفتن سرمایه اجتماعی اعتماد به مسئولان است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری طی چهل سال گذشته فعالیت های بسیاری در کشور انجام شده است، عنوان کرد: به تعبیر رهبری ما چهل برابر قوی تر شده ایم.

وی نیروهای مسلح را نیروهای خاکریز اول انقلاب عنوان کرد و گفت: این نیروها چشمان همیشه بیدار نظام اسلامی هستند.کسی که در خاکریز اول قرار گرفته است، نمی خوابد پوتینش را هم در نمی آورد.

ارسال نظرات