خبرهای داغ:
بسیج:

بی مزد و عصیانگر شبکه الاحواز!!

پس از اقدام تروریستی و کور مزدوران بی مزد استکبار جهانی و طایفه سفیان واکنش ها جالب بود.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۶۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

خبرگزاری بسیج قزوین: بی بی سی با سر گروه شبکه الاحواز مصاحبه می کند و شبکه تلویزیونی الاحواز با حرارت داغ گزارش این عملیات عظیم را به دنیا مخابره می کند.
امارات اعلام کرد که جنگ را باید به داخل ایران بکشانیم، اما جماران سایت وابسته به سید حسن مصطفوی هم با تطهیر تروریست ها این کار را نتیجه خشونت جمهوری اسلامی می داند. به راستی چه اتفاقی افتاده است تیم تروریستی به راحتی وارد شده و اقدام به ترور و کشتار کور می کند؟
چرا با اپوزیسیون سازی و تعامل با دنیا نا امنی در حال سرایت به کشور است؟انقلاب از گردنه های زیادی عبور کرده است اما در گردنه نفوذی ها گرفتار شده است.
معاون شبکه الاحواز همان آقای رمضانپور از معاونین وزارت ارشاد خاتمی و از اصلاح طلبان تندرو می باشد.
حمایت از براندازان و راه اندازی شبکه براندازی را در دستور کار قرار می دهند اما در داخل کشور مردم را از سایه جنگ و تهدید می ترسانند.
کودان و زنان در اهواز تصاویرشان گریان و مردان بلند قامتی چون سرو افتاده در خون دل هر ایرانی را لرزاند.
حمایت از کشتار در ایران توسط برخی کشورها با موضع گیری خنثی مسئولان روبرو شد و تنها به حمایت برخی کشورها اشاره گردید.
شورای عالی امنیت ملی باید طرح نا امن سازی کشورهایی که از تروریسم در ایران حمایت می کنند را در دستور کار قرار دهد و خصوصا عربستان را گوشمالی اساسی دهد.
ایران باید در یمن به صورت مستشاری وارد شودتا تنگه باب المندب را برای عبور نفت کش های کشورهای متخاصم عرب نا امن کند تا بهای شرارت را بپردازند.
شورای امنیت تشکیل جلسه می دهد و از زندانی ۲۲بهایی توسط حوثی ها ابراز نگرانی می کند اما در برابر ۱۱میلیون کشته و نابودی ۵کشور اسلامی سکوت مرگ گرفته است.
نفوذ در دوران اصلاحات بیداد می کرد و براندازان در این طیف هنوز هم در بدنه دولت وجود دارند.
وقتی زنان و نوامیس این مرز و بوم را در اهواز گریان دیدم بارها خدا را صدا زدم.
خواهرم هرگز نخواهیم گذاشت که دست نامحرمی به معجرت برسد. سر می دهیم و خون تا شما اشک هایتان برای شادی جاری شود.
اما سپاهی را دیدم که ایستاده هم چون سرو کودکی را در آغوش گرفته تا از مهلکه دور کند و ارتشی که کودکی را در آغوش گرفته تا امنیت را به وی ارزانی دارد.
فرزندان خمینی را در خون خویش غلطاندن اما نوامیس خمینی در امان ماندند.
متاثر شدم و به عنوان یک سرباز در هر نقطه ای برای دفاع آماده ام. فراموش نمی کنم که در فتنه ۸۸ غسل شهادت فرزندان این آب و خاک را.
براندازان هیچ سنخیتی با ایران ندارند بلکه مزدور خارجی هستند.
خوزستان را دوست داریم با تمام عرب های دلیرش، با مردمان مهربانش، به گرمای سوزانش، قدمگاه امام هشتم و دانیال نبی که تابناک بر این خاک ایستاده و در آن گریستند.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها