خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۷۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوندسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس از وظایف امروز همه ما است.

وی با اشاره به ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌ها و اهداف شهدا عنوان کرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتفال مفاهیم این رویداد به نسل جوان جامعه یکی از ضرورت‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: در مجموع ۱۶۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سر فصل مهمترین برنامه‌های اجرایی این ناحیه گفت: فضاسازی متناسب‌ با این هفته در سطح شهرستان توسط پایگاه‌های مقاومت، دیدار با امام جمعه شهرستان و برگزاری چندین گردهمایی در سطح شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

کریمی با اشاره به برگزاری گردهمایی بزرگ رزمندگان و ایثارگران در مصلی امام خمینی (ره) نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری چندین یادواره شهدای در مناطق مختلف، سرکشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری گشت‌های عملیاتی در محلات مختلف نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی اعزام گروه‌های پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق مختلف از جمله مصلی نماز جمعه، اجرای مانور صالحین در مصلی نهاوند، گیان، فیروزان و برزول، محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی در مناطق مختلف، افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه و سرکشی از طرح‌های اشتغالزایی و مشاغل ایجاد شده در بحث اقتصاد مقاومتی را نیز از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار