خبرهای داغ:

نواختن زنگ مهر مقاومت در میامی

به همت اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده مراسم نواختن زنگ مهر مقاومت در هنرستان دخترانه کوثر میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۰۴۸۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، در این مراسم که با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و مسئولین شهرستانی در هنرستان دخترانه کوثر میامی اجرا شد، محمود نصیری راوی دفاع مقدس در این مراسم اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس با محرم تقارن تقویمی پیدا کرده و این موضوع بازخوانی تدبر و نگاه عمیق‌تر به این واقعه را با کنکاش و واکاوی ابعاد باید بپردازیم.
وی افزود: دفاع مقدس ترکیبی زیبا و متعالی بر اساس آموزه‌های حضرت زینب (س) است که خطاب به دشمن فرمودند: به جز زیبایی چیزی ندیدم و ما هم به این محتوا و اقدام اقتدا کرده ایم.
نصیری خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یک امتحان و آزمون برگ بود، اگر جنگ را از آخر بخوانیم گنج است و بنده سوال می‌کنم دفاع مقدس چگونه می‌تواند الگو و گنجینه باشد، عرض می‌کنم دفاع مقدس یعنی مقاومت، مقاومت و مقاومت.
وی ادامه داد: دفاع مقدس معنا و پیام و مدد الهی است که در قرآن آمده است و دفاع مقدس اخلاص است و دفاع مقدس (اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی امر منکم) است.
راوی دفاع مقدس با اشاره به رسالت و وظیفه امروز عنوان کرد: رسالت ما بصیرت و آگاهی بیشتر و مضاعف در جامعه است چرا که ما غنی هستیم ما ولایت داریم، مسلمان و شیعه هستیم و دارای قدرت نرم یعنی منطق، استدلال و مجاب کردن و از همه مهمتر ماه محرم و رمضان داریم.
وی افزود: ما نسبت به رسالت، امامت، ولایت، شهدا و آیندگان وظیفه مضاعف داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها