در نشست بصیرتی کانون بسیج جامعه پزشکی بن عنوان شد:

پیوند جوانان با انقلاب اسلامی ناگسستنی است

حجت الاسلام حمزه رازی پور در نشست بصیرتی اعضای کانون بسج جامعه پزشکی شهرستان بن، پیوند جوانان با انقلاب اسلامی را ناگسستنی خواند.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۰۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی اعضای كانون بسیج جامعه پزشكی شهرستان بن با سخنرانی حجت الاسلام رازی پور برگزار شد.

حجت الاسلام رازی پور در جمع كاركنان بسیجی جامعه پزشكی شهرستان بن، هفته دفاع مقدس را ادامه قیام امام حسین علیه السلام توصیف كرد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، با اشاره به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اهواز، گفت: امام خمینی(ره) در حوادث بعد از انقلاب كه به دست منافقین كور دل انجام می گرفت، فرمود: « بكشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود»، در این حادثه نیز مردم عزیز ما هوشیارتر و بصیرتر نسبت به گذشته می شوند.

حجت الاسلام رازی پور، عنوان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشته اند در طول این چهل سال با جنگ نرم، جوانان را از مكتب عاشورا و دفاع مقدس جدا كنند؛ ولی جانفشانی جوانان دهه شصتی و هفتادی در زمینه های گوناگونی مانند دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و هم چنین حادثه تروریستی اهواز نشان داد، كه جوانان امروز با الگو قرار دادن شهدای كربلا و هشت سال دفاع مقدس همیشه برای دفاع از كیان اسلامی آماده اند و هیچ كسی نمی تواند آنان را از انقلاب اسلامی جدا كند.

وی ادامه داد: برای پایداری در مسیر انقلاب اسلامی و جهاد همه جانبه با دشمنان دین مبین اسلام باید به حضرت عباس علیه السلام كه دارای بصیرت عمیق بودند، اقتدا كرده و بصیرت خودمان را بالا ببریم.

رازی پور، مراحل بصیرت را تشریح کرد و افزود: باید سعی كنیم مراحل بصیرت را كه متشكل از شناخت حق، شناخت باطل، تعیین مرز حق و باطل و حركت عملی در جهت تقویت حق و نفی باطل است را در خود تقویت نموده و این بصیرت را به روز نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار