بیانیه حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج مهرستان:

آمریكا در معادلات، به طور واضح یك سوی جنگ بود

دشمن با توجه به شکست هشت ساله باز هم دست از ظلم نمی کشد و اگر دیروز در کردستان و امروز در اهواز بزدلی خود را با خود فروختگان به نمایش بگذارد چیز تازه ای نیست .
کد خبر: ۹۰۶۰۵۱۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و محکومیت اقدامات خصمانه و کینه توزانه دشمنان انقلاب در اهواز بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ:
«به آن‌ها که مورد تهاجم دشمن و جنگ قرار گرفته‌اند اجازه‌ی جهاد داده شده است و خداوند قادر بر یاری آنهاست.» حج آیه ۳۹

از آنجا که حکومت ایران آغاز خیزشی اسلامی و حرکتی بر اساس باور‌های اسلامی بود و بخش عظیمی از مردم کره زمین در این باور‌ها مشترک بودند، همگی به نظام نوپای ایران چشم دوخته، برای رویارویی با قدرتها، شیوه جدیدی با مفاهیمی نو یافتند و آن مبارزه با استکبار بر اساس آموزه‌های دینی بود که هر گونه سلطه کفار و بیگانگان، بر مسلمانان را نمی‌پذیرفت.

قدرت‌های سلطه جوی جهانی با حرکتی روبرو گشته بودند که از جهتی یکی از بهترین کشور‌های تحت سلطه آنان؛ ایران را از چنگالشان خارج کرده و از سوی دیگر راهی نو در مقابل مسلمانان جهان گشود، تا آن‌ها نیز از سلطه، رهائی یافته، روی پای خود بایستند؛ از این رو هم نظام سلطه برآشفت و هم مزدوران و دست نشاندگان آنان در سرزمین‌های اسلامی بنیان‌های حکومت‌های پوشالی خود را لرزان و ناپایدار دیدند و تهدیدی بزرگ در کنار خویش احساس کردند.

بهترین گزینه برای مقابله با این پدیده نو ظهور، جنگی همه جانبه علیه نظام اسلامی، دشمنان انقلاب اسلامی جنگی را طراحی و بر ملت ما تحمیل کردند که بازیگر اصلی آن صدام جنایتکار بود.

صدام فردی قدرت طلب بود که عشق کشور گشائی تمام وجودش را گرفته، از آن مهم‌تر نجات حکومت بعثی خود را در گرو این حمله می‌دید؛ زیرا مردم مسلمان و شیعه عراق از هر کشور دیگری در برابر امواج نورانی انقلاب تاثیر پذیرتر بودند.

جنگی نابرابر آغاز گشت و همه کشور‌های جهان؛ اعم از شرق و غرب به یاری و تجهیز ارتش عراق پرداختندآمریکا در معادلات، به طور واضح یک سوی جنگ بود فرانسه، شوروی سابق، انگلستان، آلمان و... در حین جنگ پیشرفته‌ترین و مرگبارترین سلاح‌ها را برای عراق ارسال کردند.

حاکمان جنایتکار کشور‌های منطقه با توجه به رویکرد جدید و تمایل مسلمانان داخل کشورهایشان به قوانین اسلام و تفکرات جدید، راه را در مبارزه با حکومت ایران دیدند، به همین دلیل از جهات مختلف به پشتیبانی صدام پرداخته و حمایت از متجاوز در راس اولویت‌های سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی آنان قرار گرفت؛ تا جایی که بعد از هر عملیات جنگی، کاروان‌های کمک از این کشور‌ها به سوی عراق سرازیر می‌گشت و دلار‌های نفت را در اختیار صدام قراردادند، اما با توکل برخداوند و اعتقاد بر آیه لاتطع الکافرین بعد از هشت سال مبارزه امروز بهترین معیار و مصداق برای کشور‌های آزادیخواه شده است، ولی آیا دشمن باتوجه به شکست هشت ساله باز هم دست  از ظلمی کشد؟ مسلما نه پس اگر دیروز در کردستان و امروز در اهواز بزدلی خود را با خود فروختگان  به نمایش بگذارد  چیز تازه‌ای نیست.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهرستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار