امام جمعه کوهرنگ:

استکبارستیزی مبنای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور در مراسم زنگ مهر و ایثار و مقاومت مدارس شهرستان کوهرنگ، استکبار ستیزی را مبنای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ زنگ ایثار و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس با حضور مسئولان در مدارس شهرستان کوهرنگ به صدا درآمد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدحسین پور در جمع دانش آموزان شهر چلگرد، گفت: راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی همواره باید چراغ راه جوانان ما باشد.

وی اظهار کرد: انقلاب ما بر مبنای استکبار ستیزی استوار بود و ملت توانست با روحیه اخلاص و ایمان و با تبعیت از رهبری انقلاب را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور، دفاع مقدس را الگوی اصلاح و تعالی جامعه دانست و اظهار کرد: گراميداشت و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا قطعا برکات معنوی فردی و اجتماعی را به دنبال دارد که نهادينه سازی آثار بر مبنای ارزش‌های دفاع مقدس وظيفه همگان است. وآن چه امروز در عراق، يمن، لبنان و سوريه در مبارزه با استکبار و تروريست‌ها رخ مي‌دهد از فرهنگ جهادي 8 سال دفاع مقدس نشات گرفته است.

امام جمعه کوهرنگ بیان داشت: از برکات مهم دفاع مقدس، تحکيم وحدت ملي بين آحاد ملت به ويژه گروه‌ها و احزاب سياسي کشور بود؛ به طوري‌که همگان منافع حزبي و صنفي خود را در خدمت مصالح نظام و امنيت کشور قرار داده بودند.

وی تصریح کرد: آن چه که توانست به انقلاب اسلامي ما مصونيت لازم را ببخشد، برکات و اثرات مثبت جنگ تحميلي بود، که خداوند در سايه‌ي رهبري حکيمانه و خردمندانه‌ي امام(ره) به مردم ايران ارزاني داشت و درحقيقت،‌ هشت سال جنگ آینده انقلاب اسلامی و پایداری بر مسیر اسلام ناب را بیمه کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار