فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلّح:
فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلحگفت: برنامه 200 هزار نفری مهارت‌آموری برای سربازان نیروهای مسلح در سطح کشور داریم.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۲۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار مهدی فرهی ظهر امروز در مراسم همایش و تجلیل از سربازان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر ضمن تسلیت به شهادت رسیدن مردم بی‌گناه در حادثه تروریستی اهواز، اظهار داشت: هنوز کربلا و عاشورا ادامه دارد و دشمنان اسلام و قرآن بدانند این نور و راهی که امام حسین(ع) در پیش روی تمام جهانیان قرار داده خاموش نخواهد شد.

فرهی با تاکید بر اینکه سربازان آینده‌سازان و رقم‌زننده سنوشت کشور و نظام هستند، ادامه داد: سربازان باید بصیرت داشته باشند و با تقوا خدا به ما بصیرت خواهد داد.

وی با بیان اینکه نور خدا خاموش نمی‌شود چرا که خداوند متعال نور خود را خاموش نخواهد کرد بلکه آن نور را کامل می‌کند، افزود: این دوران بهترین دوران و سنین زندگی شما این دوران است و باید به بهترین نحو ار آن استفاده کرد.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلحبا تاکید بر اینکه باید قدردان تعاملات، تلاش‌ها و فعالیت‌های مسئولانی که با خلوص به مردم خدمت می‌کنند قدردان باشیم، خاطرنشان کرد: این طرقه‌بازی‌هایی که دشمنان علیه مردم و نظام دارند احمقانه و کودکانه است و راهی به جایی نخواهند برد.

وی با اشاره به اینکه امروز مقوله سربازی ویژگی‌های خاصی دارد و با قدیم فرق دارد، یادآور شد: 170 تدبیر از تدابیر مقام معظم رهبری برای سربازان در رابطه با ارتقاء و توجه ویژه به سربازان است.

فرهی با تاکید بر اینکه سربازان تحصیل کرده برای نیروهای مسلح سرمایه ملی است، تصریح کرد: وظیفه قرارگاه ارتقاء مهارت‌های سربازان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه ساز و برگ نظامی ما نیاز به مهارت‌های بالاتری دارد، گفت: نیروهای مسلح ما برای اداره خود نیاز به مهارت‌های غیر از مهارت‌های نظامی نیز دارند.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه جامعه امروز دچار ابرچالشی بنام شغل است، اظهار داشت: اگر ما بتوانیم در این مقوله موفق باشیم این چالش ملی برطرف شده و فرصت‌سازی برای توسعه بازار جوانان است.

فرهی با تشکر از زحمات سازما آموزش فنی و حرفه‌ای در ارتقاء مهارت‌‌آموری سریازان نیروهای مسلح، افزود: برنامه 200 هزار نفری مهارت‌آموری برای سربازان نیروهای مسلح در سطح کشور داریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه مهارت‌آموری فنی حرفه‌ای از کیفیت بالایی برخوردار است، گفت: ما در سال گذشته به  103 هزار سرباز گواهینامه مهارت‌آموزی داده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها