حجت الاسلام مقدسی پور گفت:نباید گذاشت فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در پیچ و خم های زندگی گم شود و براستی فرهنگ ایثار و شهادت پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است و انقلاب ما تا کنون بواسطه پشتوانه مردمی است که توانسته در مقابل نقشه های دشمنان ایستادگی کند.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۳۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علی مقدسی پور امام جمعه شهر کمیجان به همراه فرماندهان نظامی وانتظامی و فرماندار  و مسئولین دولتی شهرستان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل شهیدان تجلی وکمیجانی از شهدای شهرستان  با خانواده این شهیدان والامقام دیدار  کردند.

در این دیدار امام جمعه شهر کمیجان با تجلیل از مقام شامخ شهدا بویژه شهیدان تجلی و کمیجانی گفت: خانواده های معظم شهدا وایثارگران همواره بازو و پشتوانه ای برای اسلام و ایران اسلامی هستند و به راستی درپیشگاه خداوند عز وجل جایگاهی والا وبلند مرتبه  دارند.

حجت‌الاسلام علی مقدسی پورتصریح کرد: سربلندی ایران اسلامی به برکت خون پاک شهداست و اکنون برعهده ماست که ادامه دهنده راه آنان باشیم و خانواده‌های معظم شهدا نیز سرسبد و گل های معطر ایران اسلامی هستند

در پایان با حضور امام‌جمعه شهرکمیجان، فرماندار و فرماندهان نظامی وانتظامی،رئیس بنیاد شهید شهرستان از خانواده شهیدانتجلی وکمیجانی با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات