خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

مدرسه مرکز و محور رشد و شکوفایی است

قاسمی عنوان کرد: مدرسه مرکز و محور رشد و شکوفایی است و زنگ مهر و مقاومت، پیام تحول و تکامل و تعالی دارد و امروز آغاز مهر به معنای گشودن درهای علم، معرفت، دانایی، توانایی و بصیرت است.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۳۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سالار قاسمی در مراسم آغاز سال تحصیلی که در دبیرستان دخترانه شاهد بهشتیان برگزار شد بیان کرد: سال تحصیلی جدید را با الهام از مدرسه حسینی، مکتب علوی و سیره فاطمی آغاز می کنیم.

وی گفت: سال تحصیلی جدید با حضور بیش از245 هزار دانش آموز و حدود 16هزار معلم و با شعار تحول بنیادی، تحول مدیریتی، نشاط تربیتی و مهارت های زندگی آغاز می شود و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته شاهد شکوفایی دانش آموزان مستعد قزوینی در عرصه های علمی، ورزشی و فرهنگی در سطح کشور و جهان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: هفته اول مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی بیش از 400 میلیارد ریال پروژه در استان قزوین افتتاح خواهد شد. همچنین توزیع تجهیزات پرورشی و ورزشی نیز از دیگر اقدامات این اداره کل در سال تحصیلی جدید می باشد.

قاسمی عنوان کرد: یکی از سیاست های آموزش و پرورش در سال جاری پیوند مسجد، منزل و مدرسه و نماز جماعت به یاد نماز ظهر عاشورا در اولین روز مهر ماه برگزار خواهد شد و می توان گفت: کار آموزش و پرورش معامله با خداوند است.

وی اضافه کرد: مدرسه مرکز و محور رشد و شکوفایی است و زنگ مهر و مقاومت، پیام تحول و تکامل و تعالی دارد و امروز آغاز مهر به معنای گشودن درهای علم، معرفت، دانایی، توانایی و بصیرت است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار